Outlet Lublin pod skrzydłami nowego zarządcy
Firma Cushman & Wakefield została wybrana na zarządcę centrum wyprzedażowego Outlet Lublin. Zespół Cushman & Wakefield jest odpowiedzialny za kompleksowe procesy zarządcze, w tym pełen wachlarz działań marketingowych w centrum. Wcześniej firmie powierzono także trwającą już rekomercjalizację tego obiektu.
Outlet Lublin jest jedynym takim obiektem na lubelskim rynku handlowym. Jego catchment area wynosi ok. 2 mln osób. Centrum oferuje 8000 mkw. powierzchni najmu oraz bezpłatne parkingi i zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić klientom maksymalnie komfortowe zakupy. Wszystkie sklepy zostały zlokalizowane na jednym poziomie, dzięki czemu nie ma tu barier architektonicznych, a komunikacja między poszczególnymi częściami obiektu jest intuicyjna.
Zarządzany przez Cushman & Wakefield outlet jest także jedynym centrum wyprzedażowym w regionie, co przekłada się na duże możliwości w zakresie stworzenia tzw. USP obiektu oraz zbudowania ciekawej, przekładającej się na zwiększanie konwersji strategii marketingowej.
„Ze względu na sytuację makroekonomiczną popularność smart shoppingu wśród Polaków ciągle rośnie. To sprzyja centrom wyprzedażowym, o czym świadczy tegoroczny dwucyfrowy wzrost ich obrotów. Rekomercjalizację Outletu Lublin realizujemy więc w kluczowym czasie i w bezprecedensowych okolicznościach. Należy także pamiętać, że na rozwijaniu rynku tego typu obiektów realnie zyskają zarówno sieci handlowe, jak i konsumenci” – komentuje Paulina Bauer, Head of Retail Asset Services, Cushman & Wakefield.
Outlet Lublin z nowymi najemcami
W ostatnim czasie do grona najemców Outlet Lublin dołączyły trzy marki z grupy VRG – Bytom, Wólczanka i Vistula, które łącznie wynajęły blisko 430 mkw. powierzchni. Jest to element odświeżenia i dostosowania charakteru outletu do aktualnych trendów oraz preferencji zakupowych klientów.
„Aktywnie pracujemy nad rozwijaniem i dywersyfikowaniem tenant-mix w Outlecie Lublin. W tym dynamicznym czasie posiadanie odpowiedniego portfolio marek to priorytet każdego obiektu handlowego, także dla centrum wyprzedażowego. Dobrze rozumiemy tę wartość i dążymy do wykorzystania pełnego potencjału Outletu Lublin” – mówi Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter