Żabka Non Stop i Żabka Drive – nowe formaty sklepów

Żabka nieustannie poszukuje rozwiązań, które ułatwiają jej klientom życie i uwalniają ich czas. Przykładem takich inicjatyw są nowe formaty sklepów. Jednym z nich jest otwarta w Warszawie Żabka Non Stop. To hybrydowa formuła umożliwiająca dokonywanie zakupów 24/7.

Drugim konceptem jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, dzięki której można zamówić i odebrać produkty z oferty Żabka Café bez wychodzenia z auta. Oba formaty sklepów zostały otwarte w jubileuszowym dla Żabki roku, w którym sieć świętuje swoje 25-lecie.

W Warszawie i Piasecznie ruszyły dwa nowe formaty Żabki.

Żabka Non Stop

Żabka Non Stop to sklep, który w godzinach 6:00-23:00 działa jak standardowa placówka sieci Żabka – klienci spotkają w nim znanego i lubianego sprzedawcę, w sklepie dostępna jest strefa gastronomiczna, wszystkie wygodne usługi oraz pełny asortyment.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Natomiast w godzinach nocnych, tj. od godz. 23:00 do 6:00, sklep zmienia się w autonomiczną Żabkę Nano, do której wejście jest możliwe za pomocą karty płatniczej lub aplikacji mobilnej Żappka z kartą płatniczą podpiętą pod Żappka Pay, a zakupy odbywają się bezobsługowo i bezgotówkowo. Oznacza to, że w godzinach nocnych w Żabce Non Stop wystarczy wziąć wybrane produkty z półki i… wyjść.

Niezależnie, czy w Żabce Non Stop pojawimy się o 7 rano, czy o 1 w nocy, czekają tam na nas m.in. produkty marek własnych Żabki, takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz gorąca, świeżo mielona kawa z ekspresu.

Żabka Drive

Kolejną nowością jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, w której zakupy można zrobić bez wysiadania z auta. W tym sklepie klienci znajdą poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café. Dostępne są między innymi hot dogi, zapiekanki, burgery, wrapy, panini, a także słodkie przekąski jak na przykład babeczki, pączki i drożdżówki. Miłośników słodkich deserów ucieszy możliwość zakupu shake’ów i lodów włoskich. Produkty te są sprzedawane w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym. Nie zabraknie również szerokiego asortymentu ulubionego ciepłego napoju naszych klientów, czyli aromatycznych kaw, które będzie można wypić zarówno z dodatkiem mleka tradycyjnego, jak i owsianego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dla klientów ceniących sobie możliwość zrobienia tradycyjnych zakupów w sąsiedztwie sklepu znajduje się przestronny parking. W Żabce Drive znajdziemy także specjalną strefę, gdzie można usiąść, zjeść i odpocząć przed dalszą podróżą oraz miejsce do ładowania baterii w urządzeniach mobilnych.

– Od 25 lat priorytetem Żabki jest tworzenie wartości dla naszych klientów. Nowe formaty sklepów nie tylko odpowiadają na ich potrzeby, ale także upraszczają życie i uwalniają czas. Żabka Drive i Żabka Non Stop to efekt drogi, którą przeszliśmy od małych, tradycyjnych sklepów do nowoczesnego ekosystemu convenience, który codziennie dostarcza produkty i usługi do ponad 3 mln klientów – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska.

owierzchnia sali sprzedaży ma 46 mkw. Żabka Drive zlokalizowana jest z kolei w Piasecznie przy ul. Puławskiej 44d, a jej powierzchnia sali sprzedaży ma 140 mkw.

Żabka ma ponad 10 tys. lokalizacji

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki.

W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.