Zaledwie dziewięć miesięcy od otwarcia pierwszego sklepu w Polsce, marka Lush zaprosi klientów do drugiej lokalizacji. Lush w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia powita klientów już 24 listopada.
Nowy sklep jako jeden z pierwszych na świecie będzie miał nowy wystrój wnętrza, zgodny z koncepcją ReMind. To wyjątkowy projekt skupiający się na przekazywaniu wartości marki i wyraźnej ekspozycji poszczególnych kategorii produktów. Od historii składników po zalety kosmetyków, klienci będą mogli dowiedzieć się więcej o tym, czym zajmuje się firma Lush i jakie są jej wartości.
Koncepcja ReMind naprawdę przypomina zarówno klientom, jak i pracownikom o wszystkich niesamowitych korzyściach, jakie produkty Lush przynoszą nie tylko ich skórze i włosom, ale także planecie.
LUSH na ścieżce ESG
Działania związane z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem są również widoczne w projekcie wnętrza. Znajdujące się w sklepie meble zostały wykonane przez firmy o podobnych wartościach. Blaty to dzieło Good Plastics Company, firmy produkującej tworzywa sztuczne, które w 100% pochodzą z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Na przykład biały materiał, który zostanie wykorzystany, o nazwie Vintage Pearl, pochodzi ze zużytych lodówek, a czarny materiał o nazwie Dark Knight pochodzi ze zużytej elektroniki domowej, takiej jak odtwarzacze DVD! Natomiast front sklepu to Senso, który posiada certyfikat cradle to cradle i jest wykonany z naturalnych materiałów.
PARTNER PORTALU
Nowy sklep będzie miał 107m2 i tradycyjnie, będzie podzielony na strefy dedykowane różnym kategoriom produktów. Klienci będą mieli możliwość powąchać i dotknąć kosmetyków, a także skonsultować swoje potrzeby i wybrać to co najbardziej im odpowiada.
LUSH czyli Świeże Ręcznie Robione Kosmetyki
Brytyjska firma LUSH jest zaangażowanym społecznie producentem i sprzedawcą świeżych, ręcznie robionych kosmetyków z ponad 900 sklepami i dodatkowymi sklepami e-commerce w 51 krajach. Firma została założona w 1995 roku i jest znana na całym świecie przede wszystkim jako twórca bomby kąpielowej.
Aktualnie w swojej ofercie LUSH posiada ponad 300 produktów do zrównoważonej i świeżej pielęgnacji skóry oraz włosów. Cały asortyment jest produkowany etycznie, 60% produktów jest sprzedawanych bez opakowań, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
LUSH jest firmą zaangażowaną w szereg kampanii i regularnie współpracuje z grupami oraz aktywistami działającymi na rzecz praw człowieka, praw zwierząt czy ochrony środowiska. Swoje sklepy wykorzystuje jako platformę do oddania głosu tym, którzy są pomijani.
Oprócz wspierania lokalnych projektów za pośrednictwem organizacji charytatywnych non-profit, firma LUSH przyznaje również 2 międzynarodowe nagrody pieniężne za rozwój metod testowania bez udziału zwierząt oraz projekty tworzone w sposób zrównoważony dla naszej planety i społeczeństwa.