Carrefour Polska rozwija program lojalnościowy

29 listopada br. Carrefour Polska nawiązał współpracę z PAYBACK. Zgodnie z podpisaną umową, klienci sieci od połowy przyszłego roku będą mogli korzystać ze wszystkich zalet programu połączonych z funkcjonalnościami aplikacji “Mój Carrefour”.

Partnerstwo to obok efektów sprzedażowych, ma na celu również budowę długofalowych relacji z klientami, pogłębienie ich zaangażowania, a także stworzenie unikalnej oferty dla partnerów tego programu oraz producentów żywności i dostawców sieci Carrefour w Polsce.

Carrefour Polska od lat oferuje swoim klientom wiele korzyści wynikających z realizowanych przez sieć programów lojalnościowych. Codzienne zniżki i promocje to gwarancja niskich cen, a nawiązana właśnie współpraca z PAYBACK jeszcze powiększy ofertę bonusów dla klientów tej sieci. Dzięki współpracy firm będą oni mogli nie tylko oszczędzać, ale także zbierać punkty wymieniane m.in. na kolejne zakupy, zarówno w sklepach stacjonarnych Carrefour, jak i online oraz u wszystkich stacjonarnych Partnerów programu.

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour”

Aplikacja mobilna „Mój Carrefour” wciąż będzie dostępna, zostanie jednak ona zintegrowana z programem PAYBACK. Dzięki temu klienci korzystający z „Mój Carrefour” będą mieli dostęp nie tylko do swojej karty PAYBACK, ale również kuponów PAYBACK, informacji o liczbie zebranych punktów PAYBACK itp. Zachowane zostaną przy tym wszystkie unikalne funkcje aplikacji „Mój Carrefour”, takie jak m.in. czytnik cen oraz Scan&Go.

PARTNER PORTALU

Kaufland

– Partnerstwo z PAYBACK pomoże nam w ujednoliceniu działań lojalnościowych, jako część platformy “Mój Carrefour”. To element naszej długofalowej strategii lojalizowania klientów i wzrostu ich wartości. Zależy nam nie tylko na utrzymywaniu atrakcyjności ofert i rozwiązań, ale również na jej podnoszeniu ze względu na dynamicznie zmieniające się środowisko, w którym klienci stają się coraz bardziej wymagający. Jesteśmy świadomi, że aby ten cel osiągnąć, niezbędne jest wdrażanie działań opartych o najnowsze technologie, analizy big data wspomaganych AI – mówi Robert Stupak, członek zarządu, dyrektor marketingu, e-commerce, polityki cenowej i IT w sieci Carrefour Polska.

– Wejście do multipartnerskiej koalicji PAYBACK daje nam dostęp nie tylko do takich narzędzi, ale przede wszystkim do ekspertów, którzy wiedzą, jak pogłębiać relacje z klientami. Mamy więc nadzieję, że ta współpraca pozwoli nam jeszcze lepiej zrozumieć odbiorców, zwiększyć poziom ich satysfakcji, a dzięki hiperpersonalizacji będziemy mogli prowadzić zindywidualizowany dialog z każdym konsumentem. Na naszej współpracy z Paybackiem skorzystają jednak nie tylko nasi klienci, ale także nasi dostawcy. Będziemy w stanie zapewnić im unikatową i kompleksową wiedzę o konsumentach, jakiej dotychczas nie mieli. Mówimy o projekcie na skalę, której w Polsce jeszcze nikt nie był w stanie zapewnić – dodaje Robert Stupak.

Partnerstwo Carrefour i Payback

– Nowe partnerstwo przyniesie wymierne korzyści dla obu stron. Współpraca z siecią sklepów Carrefour zwiększy atrakcyjność naszego programu, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie. To zupełnie nowe możliwości dla naszych uczestników. Jestem przekonany, że dzięki naszej zaawansowanej technologii i know-how na temat budowania zaangażowania klientów realnie wesprzemy Carrefour w zacieśnianiu relacji z klientami i przyczynimy się także do pozyskania nowych. Bez wątpienia pomogą nam w tym również innowacyjne narzędzia analityczne oparte m.in. na AI wykorzystywane przez nas nie tylko w Polsce, ale także na rynkach zagranicznych – mówi Marcin Pilarski, Managing Director w PAYBACK Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Klienci Carrefour i użytkownicy PAYBACK będą mogli skorzystać z pierwszych wspólnych ofert w połowie przyszłego roku, kiedy to program zostanie uruchomiony w całej Polsce.

O Carrefour

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.