Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Nowe Centrum Dystrybucji wsparciem dla e-commerce KiK

Marka KiK właśnie osiągnęła kolejny etap rozwoju w Polsce. W Rabowicach pod Swarzędzem zostało otwarte pierwsze w Polsce Centrum Dystrybucji, które będzie obsługiwać wyłącznie tę sieć sklepów. Uruchomienie nowoczesnego obiektu o powierzchni magazynowej 40 000 mkw. z niemal 35 000 miejscami paletowymi oznacza dla marki szybszą i sprawniejszą dystrybucję towarów do punktów handlowych na terenie kraju.

Polska jest najważniejszym po Niemczech rynkiem dla sieci sklepów KiK. Stworzenie dla marki Centrum Dystrybucji w Rabowicach jest tego najlepszym potwierdzeniem i zarazem kolejnym już krokiem milowym w rozwoju sieci. Tylko w tym roku z sukcesem uruchomiono sklep internetowy i wdrożono program lojalnościowy oraz aplikację myKiK, które mają już przeszło milion użytkowników. Nowoczesny i wydajny hub logistyczny ma wspomóc dalszą ekspansję tego value retailera, który nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w kwestii rozwoju w Polsce i w coraz szybszym tempie zmierza do osiągnięcia liczby 500 lokalizacji.

– Nieustannie się rozwijamy, więc możliwości logistyczne magazynów centralnych, które do tej pory nas obsługiwały, stały się niewystarczające. Otwarcie nowego Centrum Dystrybucji w Polsce będzie miało przełożenie na optymalizację i wydajność procesu dystrybucji, co w praktyce oznacza jeszcze szybsze i tańsze zaopatrywanie naszych sklepów. Obiekt można rozbudować o kolejne 22 000 mkw. – jest to niezwykle istotne, patrząc na tempo naszego rozwoju i dalsze plany. Uruchomienie centrum logistycznego w Polsce pomoże zwiększać ofertę produktową, a to na pewno ucieszy obecnych i przyszłych klientów KiK. – mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający sieci sklepów KiK.

Nowe Centrum Dystrybucji wsparciem dla e-commerce KiK

W początkowej fazie działalności nowo otwarte centrum logistyczne skupi się na obsłudze sklepów stacjonarnych KiK. Oficjalnie wraz z przecięciem wstęgi rozpoczęło się jego zatowarowanie. Pierwsze dostawy do punktów handlowych na terenie całej Polski ruszą w styczniu 2024 roku. Plany KiK wskazują, że nowe centrum dystrybucji będzie w niedalekiej przyszłości wsparciem dla e-commerce i sklepu internetowego marki.

– Obsługa dystrybucyjna zakupów internetowych przez nowe centrum na pewno zostanie uruchomiona. Stanie się to jednak najprawdopodobniej w drugiej połowie 2024 roku. Nie mam przy tym wątpliwości, że wpłynie to pozytywnie na nasze działania w obszarze e-commerce zarówno pod kątem dostaw, jak i zwrotów. Klienci, którzy chcą kupować tysiące produktów w atrakcyjnych cenach bez wychodzenia z domu, odczują korzyści związane z nawet dwukrotnym skróceniem czasu wysyłki. Co więcej, realizując dostawy z Polski, będziemy w stanie zaoferować uwielbiany przez Polaków sposób dostawy do paczkomatu, co do tej pory nie było możliwe. Podsumowując, otwarcie magazynu będzie oznaczało przyspieszenie procesu wysyłek zamówień i procesowania zwrotów, a to na pewno przełoży się na wzmocnienie pozytywnych doświadczeń zakupowych klientów naszego sklepu internetowego – podkreśla Jan Skowron.

Prawie 30 lat na polskim rynku

KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch. Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4.000 sklepów, w tym ponad 450 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem