Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Grupa Muszkieterów: Bricomarché kończy rok ze 193. sklepami w Polsce

Sieć supermarketów „dom i ogród”, Bricomarché, która zarządzana jest przez Grupa Muszkieterów, kontynuuje ekspansję i kończy rok otwarciem 193. punktu w Polsce. Nowy sklep otworzy się 13 grudnia br. w Lesku (woj. podkarpackie)

Supermarket jest pierwszą placówką Bricomarché w tej miejscowości. Powierzchnia sklepu w Lesku to 650 mkw. w części zamkniętej oraz 1000 mkw. ogrodu zewnętrznego.

W roku 2023 przybyło 8. sklepów Bricomarché

W szerokiej ofercie placówki, obejmującej łącznie 20 tys. referencji, klienci znajdą produkty m.in. z takich kategorii jak: ogród, dekoracje wnętrz i majsterkowanie. Duża część dostępnych artykułów będzie pozyskiwana od lokalnych dostawców. Punkt oferuje możliwość realizacji zakupów na raty, prowadzi sprzedaż online z odbiorem towarów w sklepie lub poprzez zamówienie usługi transportu zakupionych produktów pod wskazany adres. W trosce o środowisko, sklep w Lesku wyposażono w liczne rozwiązania ekologiczne, m.in. w panele fotowoltaiczne, zapewniając tym samym dostęp do przyjaznej dla środowiska energii i optymalizując efektywność energetyczną budynku.

W dniu otwarcia, w środę, 13 grudnia, na klientów nowej placówki Bricomarché czeka wiele atrakcji, między innymi konkursy z nagrodami rzeczowymi i liczne bony na kolejne zakupy.

Sklep Bricomarché w Lesku jest pierwszym punktem w tym mieście i drugim supermarketem Magdaleny i Jakuba Zalewskich, przedsiębiorców z długoletnim doświadczeniem na lokalnym rynku. Dzięki unikatowemu modelowi biznesowemu Grupy Muszkieterów, angażującej niezależnych przedsiębiorców w struktury centralne grupy, małżeństwo bierze również aktywny udział w pracach na rzecz sieci.

„Nasza historia z Intermarché i Bricomarché sięga bardzo daleko. Moi rodzice od prawie 17 lat zarządzają sklepami pod pierwszym ze wspomnianych szyldów, natomiast ja, wraz z moją małżonką, od 6 lat prowadzimy Bricomarché w Sanoku. Wiemy, że zarządzanie biznesem ze wsparciem jednego z największych graczy w branży handlowej to gwarancja bezpieczeństwa, profesjonalnego wdrożenia w kluczowe know-how oraz cennego dzielenia się doświadczeniem. Do otwarcia kolejnego sklepu skłoniło nas kilka czynników. Przede wszystkim, w Lesku brakowało dobrze wyposażonego supermarketu z artykułami typu „dom i ogród”, więc cieszymy, że mogliśmy dotrzeć tu przed konkurencją – mówi Jakub Zalewski, właściciel sklepów Bricomarché w Lesku i w Sanoku.

„Cieszymy się, że na mapie Polski przybył kolejny, 193. punkt naszej sieci. Otwarciem placówki w Lesku kończymy rok 2023, w którym łącznie, pod szyldem Bricomarché zaczęło działać 8 nowych sklepów. Na tym nie poprzestajemy. Kontynuujemy obraną ścieżkę rozwoju i już w styczniu planujemy kolejne otwarcia, o czym będziemy informować na bieżąco – podsumowuje Katarzyna Jańczak-Stefanide, dyrektor generalna Bricomarché.

Grupie Muszkieterów w Polsce to blisko 500. przedsiębiorców

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2022 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 9,8 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (28. miejsce w 2023 r.), na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem