Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

MediaMarktSaturn wzmacnia zespół zarządzający

W grudniu do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączyły aż 3 nowe osoby na stanowiskach kierowniczych w obszarach: PR & Sustainability, IT oraz w Dziale Zakupów i operacji handlowych marki.

Klara Ufnalewska objęła stanowisko Head of PR & Sustainability i będzie odpowiadać za wizerunek marki, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną oraz działania związane ze zrównoważonym rozwojem. Adam Szmidt został nowym dyrektorem IT sieci, odpowiedzialnym za zachodzące w tym dziale procesy transformacji. Z kolei Przemysław Wójcicki będzie odpowiadał za procesy w Dziale Zakupów i operacje handlowe marki, na stanowisku Commercial Processes & Operation Manager.

Trzy kluczowe obszary

Klara Ufnalewska od 13 lat jest zawodowo związana z PR-em i komunikacją, z czego przez 8 lat zajmowała się elektroniką użytkową. Doświadczenie zdobywała w korporacjach, start-up’ach i agencjach PR. Pracowała m.in. w General Motors, a także w Panasonic Marketing Europe GmbH, gdzie była odpowiedzialna za Public Relations na 17 rynkach Europy Środkowej i Wschodniej. Prowadziła też własną działalność, współpracując z firmami z branży elektroniki użytkowej, elektromobilności, czy usług sieciowych.

Na poprzednich stanowiskach zajmowała się m.in. tworzeniem i wprowadzaniem strategii PR, komunikacją kryzysową, planowaniem eventów i kampanii, przygotowywaniem konferencji prasowych czy tworzeniem materiałów prasowych. Ma również doświadczenie w zarządzaniu zespołem, współpracy z agencjami partnerskimi, koordynacją komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.

„MediaMarkt to znakomity brand, który wyznacza od lat trendy w naszym kraju. Prowadzenie komunikacji dla takiej firmy to ogromna odpowiedzialność, ale też radość” – mówi Klara Ufnalewska.

Klara Ufnalewska jest absolwentką kierunku Stosunki Międzynarodowe w Collegium Civitas oraz studiów podyplomowych: Public Relations i Strategiczne Komunikowanie w Firmach w Szkole Głównej Handlowej oraz Zagadnień Legislacyjnych na Uniwersytecie Warszawskim.

Z kolei nowy dyrektor IT, Adam Szmidt, w MediaMarkt będzie zarządzał m.in. strukturą IT, wyznaczał strategię rozwoju tego działu oraz systemów informatycznych w firmie, nadzorował projekty i procesy transformacji systemów informatycznych.

Adam Szmidt przez ponad 10 lat pracował w branży retailowej, także w środowisku międzynarodowym. Ma doświadczenie w obszarach takich jak m.in.: transformacja cyfrowa, odpowiedzialność za dostarczanie KPI, podnoszenie efektywności, standaryzacja procesów czy zarządzanie. Bogate doświadczenie zdobył w Tesco, gdzie pracował m.in. jako Store Manager, Project Manager, w tym w międzynarodowych strukturach. Natomiast w Leroy Merlin pracował na stanowisku Senior Manager of Digital Supply Chain & Product, odpowiadając m.in. za transformację cyfrową.

„Zdecydowałem się dołączyć do Ekipy MediaMarkt, ponieważ chciałem poznać nowy obszar retail i przede wszystkim wziąć aktywny udział w ekscytującym wyzwaniu jakim jest obecna transformacja biznesu, która ma na celu wzmacniać doświadczenia cyfrowe klientów dzięki wykorzystaniu technologii oraz nowoczesnych rozwiązań. Cieszę się na nowe wyzwania i współpracę na poziomie lokalnym i grupowym” – mówi Adam Szmidt.

Adam Szmidt jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, gdzie uzyskał tytuł magistra na kierunku International Business. Studiował również Business Management na Edinburgh Napier University.

Przemysław Wójcicki posiada bogate międzynarodowe doświadczenie w zarządzaniu zespołami i procesami w działach zakupów sieci handlowych. Do tej pory zawodowo związany był głównie z branżą FMCG oraz Meble i wyposażenie. Zdobywał doświadczenie grupie Casino, Tesco, POCO (Grupa Steinhoff) i Mómax (Grupa Lutz), gdzie odpowiadał za zarządzanie kategoriami zakupowymi oraz procesy biznesowe.

W poprzednich firmach zarządzał także projektami i zmianą, a także optymalizacją procesów w oparciu o metodologię Lean Six Sigma. Specjalizuje się m.in. w planowaniu strategicznym i komercyjnym, analizie danych, trade marketingu czy zarządzaniu procesami biznesowymi.

„Cieszę się, że będę mógł wykorzystać moje doświadczenie w tak ciekawej branży, jaką jest elektronika użytkowa. Wierzę, że w MediaMarkt współpraca z zespołami będzie układać się jak najlepiej – mówi Przemysław Wójcicki.

Przemysław Wójcicki jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, gdzie zdobył tytuł magistra, a także dyplomowanym Liderem kształtowania procesów biznesowych.

MediaMarktSaturn w modelu omnichannel

MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów( należącą do MediaMarktSaturn), oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się mistrzem najlepszych doświadczeń zakupowych w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie.

Marka stawia sobie jako cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. Polscy konsumenci doceniają markę, przyznając jej na podstawie badań sondażowych liczne nagrody, m.in. Gwiazda Jakości Obsługi 2022 i 2023, Złoty Laur Konsumenta 2022, Laur Konsumenta 2022 oraz e-Laur Konsumenta.
 

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem