Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

O!pen Space: Centrum wspólnych chwil w CH Rondo

Pod koniec listopada 2023 roku Centrum Handlowe Rondo w Bydgoszczy otworzyło nową nietuzinkową strefę wypoczynku i spotkań – O!pen Space. Jest to inicjatywa, która wykracza poza tradycyjne podejście do przestrzeni handlowej i zapewnia wyjątkowy customer experience dla odwiedzających CH Rondo.

CH Rondo, reagując na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku, kieruje swoją ofertę zarówno do rodzin z dziećmi, dla których regularnie organizowane są chociażby comiesięczne teatrzyki, jak również do młodszych i starszych klientów.

Nowa era zakupów: Spotkanie pokoleń w CH Rondo

Nowo otwarta O!pen Space, jak sama nazwa wskazuje, to przestrzeń otwarta i dostępna dla każdego, łącząca w sobie różnorodne potrzeby i gusta. Wraz z otwarciem O!pen Space, w CH Rondo rozpoczyna się nowa era zakupów, symbolizująca spotkanie różnych pokoleń. Jest to miejsce, które przyciąga zarówno młodsze pokolenia, jak i silverheadów – dojrzałych klientów, ceniących sobie jakość i estetykę.

Młodzież – Generacja Z i Generacja Alpha – to grupy, które coraz wyraźniej zaznaczają swoją obecność w przestrzeniach publicznych, w tym także w CH Rondo. Generacja Z, znana z umiejętności szybkiej adaptacji do zmieniającego się świata cyfrowego, szuka miejsc, które oferują zarówno interaktywne, jak i autentyczne doświadczenia. Dla nich O!pen Space staje się przestrzenią, gdzie nowoczesność łączy się z wygodą i stylem życia.

CH Rondo, Open Space
CH Rondo, Open Space

Z kolei Generacja Alpha, wychowana w świecie wszechobecnej technologii, poszukuje miejsc, które są nie tylko technologicznie zaawansowane, ale także oferują przestrzeń dla twórczej ekspresji i społecznego zaangażowania. O!pen Space odpowiada na te oczekiwania, tworząc środowisko, które jest zarówno innowacyjne, jak i przyjazne dla najmłodszych. Od teraz CH Rondo to miejsce, gdzie można nie tylko zrobić zakupy w popularnych sklepach czy w licznych punktach gastronomicznych, ale też spędzić czas i zrelaksować się.

Ważną częścią grupy docelowej CH Rondo są także seniorzy, którzy mimo upływu lat pozostają aktywni, zainteresowani nowymi trendami i ceniący sobie elegancję. Dla nich O!pen Space oferuje wygodne, starannie zaprojektowane wnętrza, które odpowiadają na ich wysokie oczekiwania dotyczące komfortu i stylu. W CH Rondo znajdą miejsce, które harmonijnie łączy nowoczesność z tradycją, oferując im przestrzeń, w której mogą czuć się komfortowo i szanowani.

Design, który przyciąga spojrzenia

Mimo że CH Rondo jest obecne na rynku od blisko 25 lat, to ciągle zaskakuje i podąża za najnowszymi trendami. O!pen Space, zlokalizowany w sąsiedztwie Sinsay, to 130 m2 przemyślanie zaaranżowanej przestrzeni. Kluczem do sukcesu O!pen Space jest jego nowoczesny i nieoczywisty wystrój wnętrza.

CH Rondo stawia na świeże, zaskakujące rozwiązania, które mają na celu zbudowanie wyjątkowego doświadczenia dla klientów. Doskonałym przykładem tej filozofii są również nowe toalety, także charakteryzujące się mocnym, nowoczesnym wzornictwem i harmonijnie nawiązujące do energetycznej fasady i kolorowego brandingu CH Rondo. To właśnie design, w połączeniu z funkcjonalnością, tworzy przestrzeń, która przyciąga i zatrzymuje klientów na dłużej.

Zielona inicjatywa w CH Rondo

Wraz z otwarciem O!pen Space, CH Rondo wprowadza nowatorskie rozwiązanie ekologiczne, które podkreśla jego zaangażowanie w zrównoważony rozwój. Pojawienie się na terenie centrum urządzeń do recyklingu gum do żucia to przykład, jak CH Rondo pragnie wpływać na świadomość ekologiczną swoich klientów. Ale nie tylko. To także sposób na nietuzinkową promocję strefy O!pen Space wśród młodych ludzi. Jest to inicjatywa, która łączy ekologię z nowoczesnością, tworząc unikalne doświadczenie dla klientów, inspirujące do ekologicznych wyborów na co dzień.

„O!pen Space w CH Rondo to symbol nowoczesności, ekologii i społecznej aktywizacji. To miejsce, gdzie zakupy przeplatają się z kulturą i relaksem, tworząc unikalną przestrzeń dla każdego, kto pragnie więcej niż daje tradycyjne centrum handlowe. CH Rondo, poprzez O!pen Space, staje się nie tylko obiektem handlowym, ale przede wszystkim miejscem spotkań i integracji pokoleń. To tutaj, w O!pen Space, spotykają się różne grupy wiekowe, tworząc wspólnotę, która czerpie z bogactwa doświadczeń i świeżości młodości, tworząc unikalną atmosferę spotkań i wymiany myśli.

Inwestycja w O!pen Space oraz dbałość o customer experience to elementy, które mają wyróżniać CH Rondo na tle konkurencji. Ta odważna przestrzeń nie tylko świadczy o zrozumieniu oczekiwań współczesnych konsumentów, ale również nadążaniu za najnowszymi trendami przez centrum, które obecne jest na rynku od blisko 25 lat” – mówi Justyna Podpora, Asset Manager w Cromwell Property Group, właściciel Centrum Handlowego Rondo.

CH Rondo to 60 tys. mkw.

Centrum Handlowe RONDO z powierzchnią 60 000 m kw. jest  jednym z pierwszych i najlepiej rozpoznawalnych centrów handlowych w Bydgoszczy. Doskonale zlokalizowane, w odległości zaledwie 2 km od ścisłego centrum, cieszy się dużym uznaniem wśród mieszkańców, którzy wybierają je nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale również spędzania w nim wolnego czasu. CH RONDO to centrum lokalnej społeczności, angażujące się i realizujące ciekawe inicjatywy, ważne dla mieszkańców Bydgoszczy.

CH Rondo wyróżnia się różnorodną ofertą handlową, którą tworzy 60 marek wśród których znajduje się m.in. Sinsay, Gudi Home, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Hebe, Pepco, Rossmann, KFC, Sephora, hipermarket Auchan oraz klub fitness CityFit.

Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem