Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

„Czas na herbatę” w Centrum Handlowym Rondo

Sklep „Czas na herbatę” zajmuje w CH Rondo lokal o powierzchni 28 m2 i jest zlokalizowany na linii kas, pomiędzy salonem T-Mobile i Stogram. „Czas na Herbatę” to bogata oferta herbat z najdalszych zakątków świata z szeroką herbacianą paletą barw – od białych przez zielone, żółte, czarne i czerwone, aż po turkusowe.

W asortymencie sklepu są również wysokogatunkowe kawy, Yerba Mate, zioła, czekoladowe łakocie, konfitury oraz owocowe syropy, a także niezbędne akcesoria – zaparzacze, filiżanki czy dzbanki, które w połączeniu z pozostałymi produktami mogą stanowić doskonały prezent na każdą okazję.

CH Rondo oferuje kulinarną podróż, podczas której można odkryć smaki z różnych zakątków świata. Oprócz sklepu „Czas na herbatę”, na mieszkańców Bydgoszczy czeka Crazy Bubble, gdzie można spróbować oryginalnych bubble tea. Słodkości są w zasięgu ręki w Cukierni Sowa oraz lodziarni Grycan. Dla fanów szybkich posiłków, KFC i McDonald’s serwują swoje kultowe dania. Smaki orientu można odkryć w Saj-Gon, a lokalne specjały czekają w Stogram.

CH Rondo to 60 tys. m kw.

Centrum Handlowe RONDO z powierzchnią 60 000 m kw. jest  jednym z pierwszych i najlepiej rozpoznawalnych centrów handlowych w Bydgoszczy. Doskonale zlokalizowane, w odległości zaledwie 2 km od ścisłego centrum, cieszy się dużym uznaniem wśród mieszkańców, którzy wybierają je nie tylko jako miejsce robienia zakupów, ale również spędzania w nim wolnego czasu. CH RONDO to centrum lokalnej społeczności, angażujące się i realizujące ciekawe inicjatywy, ważne dla mieszkańców Bydgoszczy.

CH Rondo wyróżnia się różnorodną ofertą handlową, którą tworzy 60 marek wśród których znajduje się m.in. Sinsay, Gudi Home, Martes Sport, RTV Euro AGD, CCC, Hebe, Pepco, Rossmann, KFC, Sephora, hipermarket Auchan oraz klub fitness CityFit.

Właścicielem Centrum Handlowego RONDO jest Cromwell Property Group Poland. Zarządcą obiektu jest Apsys Polska.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem