Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

LPP: Sinsay z pełną ofertą w San Park Mysiadło

Największa rodzima spółka odzieżowa LPP zdecydowała się na otwarcie w San Park Mysiadło salonu niezwykle popularnej wśród klientów i jednej z najszybciej rozwijających się marek w swoim portfolio. Sinsay zajmie około 700 mkw.

Sinsay zaoferuje klientom kompleksu handlowego szeroki wybór produktów dla dorosłych, młodzieży i dzieci, a także zapewni asortyment modnego wyposażenia wnętrz oraz strefę z kosmetykami do makijażu i pielęgnacji.

Flagowa inwestycja handlowa spółki ED SAN III Sancak – San Park Mysiadło, realizowana jest zgodnie ze swoim harmonogramem. Najnowszy podwarszawski retail park zaoferuje klientom blisko 55 000 mkw. GLA. Na terenie obiektu znajdzie się łącznie około 40 sklepów marek wielu branż.
W ostatnich dniach do grona najemców San Parku Mysiadło dołączyła kolejna popularna i lubiana wśród klientów w każdym wieku marka – Sinsay.

– Sinsay odpowiada na potrzeby swoich klientów, oferując im najnowsze trendy w najlepszych cenach. Dzięki temu markę pokochały już tysiące rodzin. Różnorodność naszej kolekcji umożliwia swobodne tworzenie modnych stylizacji na każdą okazję. Projektujemy linie, które stanowią codziennie źródło inspiracji dla osób lubiących modę oraz tych preferujących niezobowiązujący styl miejski – mówi Magdalena Szcześniak-Ambroziak, Senior Digital Marketing Specialist Sinsay.

Sinsay na 700 mkw.

– Salon zajmie powierzchnię ok. 700 mkw., na której znajdą się wszystkie departamenty marki. Mieszkańcy Mysiadła będą więc mogli bez problemu zaopatrzyć się w asortyment z działu mody damskiej, męskiej, dziecięcej – od noworodka do nastolatka oraz akcesoria wyposażenia wnętrz z uwielbianego przez klientów działu Sinsay Home. Bowiem Sinsay to marka dla całej rodziny – dodaje.
Poza ofertą wyposażenia wnętrz w salonie klienci salonu będą mogli znaleźć także linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.

Sinsay jest silnym i dynamicznie rozwijającym się brandem na polskim rynku, który szybko zdobył uznanie wśród klientów doskonale reagując na ich potrzeby. Salon tej marki będzie bardzo istotnym uzupełnieniem oferty odzieżowej w San Park Mysiadło. Sklep urządzony w najnowszym koncepcie zapewni naszym gościom pełen przekrój produktów oferowanych przez Sinsay – twierdzi Jakub Sancak, członek zarządu ED SAN III Sancak.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

– Sinsay to kolejna niezwykle istotna marka na mapie handlowej naszego kraju, która w ostatnim czasie zdecydowała się na otwarcie swojego najnowszego salonu w San Parku Mysiadło. W obecnej chwili jesteśmy na etapie finalizowania dalszych umów z partnerami, którzy cieszą się największą popularnością w branży retail wśród klientów. Cieszymy się, że najbardziej pożądane przez klientów marki wybierają nasz park handlowy, doceniając jego potencjał, ponadprzeciętną powierzchnię handlową, lokalizację oraz catchment – dodaje Paweł Materny, wyłączny agent komercjalizujący San Park Mysiadło.

Otwarcie parku handlowego planowane jest w III kwartale 2024 roku.