Dołącz do 1600 uczestników
SCF 2025 Fall!

ALDI konsekwentnie realizuje strategię rozwoju

29 grudnia swoje progi dla klientów otworzyły kolejne sklepy ALDI. Wśród nowych punktów na mapie ALDI pojawiła się pierwsza placówka w Sochaczewie, druga w Gdyni oraz dwunasta w Warszawie.

Na odwiedzających nowe sklep ALDI czekają atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. Dodatkowo, w dniu otwarcia sklepu, klienci mają okazję skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI. Degustacja odbywają się przy specjalnie przygotowanych stanowiskach.

ALDI ma w Polsce ponad 300 sklepów

” Każde otwarcie nowego sklepu to dla nas bardzo ważne wydarzenie, a ostatnie miesiące były pod tym względem bardzo intensywne – nie tak dawno mieliśmy okazję świętować otwarcie naszego 300. sklepu, a dziś możemy już zaprosić klientów do naszych kolejnych lokalizacji. Łącznie w samym tylko grudniu udało nam się otworzyć prawie 20 placówek i rozwinąć nowe koncepty sklepów – mówi Dariusz Kujaczyński, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.

– Za sprawą najnowszych otwarć będziemy mogli się pochwalić liczbą już 30 sklepów w województwie mazowieckim oraz 21 w województwie pomorskim. Mamy nadzieję, że wszystkie nowe sklepy spotkają się z ciepłym przyjęciem, a odwiedzający przekonają się, że zakupy w ALDI są proste, wygodne i pozwalają łączyć wysoką jakość z atrakcyjną ceną – dodaje.

Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji. Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów. Sklepy wyposażone są w krajalnicę do chleba i małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. W każdej z nowych lokalizacji sieć zatrudniła kilkunastu pracowników.

ALDI wciąż się rozwija

Niemiecka sieć weszła na rynek w 2008 roku, otwierając swoje sklepy między innymi w Głogowie, Żorach, Tarnowskich Górach, Poznaniu, Bielsku-Białej oraz Jeleniej Górze. Jako twórca dyskontu ALDI zasłynął przede wszystkim z wysokiej jakości marek własnych, które można było nabyć w atrakcyjnych cenach. Choć przez lata koncept dyskontu ewaluował, a marka znacznie się rozwinęła, to właśnie te cechy do dziś pozostają jej znakiem rozpoznawczym.

Aktualnie sieć obecna jest w każdym polskim województwie, w 195 miastach i posiada ponad 300 sklepów. Do 2028 roku ALDI chce mieć 650 sklepów, zaś w perspektywie dekady aż 1000. Warto dodać, że sieć stawia na rozwój nowych formatów – m.in. ALDI Urban. Format polega na budowie dwukondygnacyjnego budynku, gdzie na jednej sali znajduje się sklep, a na drugiej parking dla klientów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz