Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów

W pierwszym tygodniu 2024 roku Biedronka wydłuża godziny pracy sklepów, zamykając większość z nich dopiero pół godziny przed północą. To ukłon sieci w stronę klientów, którzy będą mieli okazję komfortowo zaopatrzyć się w niezbędne i ulubione produkty przed kolejnym weekendem wyłączonym z handlu.

Święto Trzech Króli, czyli 6 stycznia, w tym roku przypada w sobotę, ale ustawowo jest to dzień, w którym sklepy są nieczynne. Podobnie będzie w niedzielę 7 stycznia – wtedy też obowiązuje zakaz handlu. Aby klienci mogli bez pośpiechu przygotować się do świętowania, Biedronka nie tylko postanowiła wydłużyć pracę niemal wszystkich swoich sklepów, ale także zdecydowała, że w dniach 3-5 stycznia, czyli w środę, czwartek i piątek, po raz pierwszy, większość placówek będzie czynna, aż do godz. 23.30. Lista poszczególnych placówek wraz z godzinami otwarcia znajduje się w załączniku.

W zależności od dnia tygodnia co najmniej do godz. 23.30 będzie czynnych od 2,9 tys. do 3,1 tys. sklepów sieci Biedronka na terenie całego kraju. Najwięcej placówek będzie w tym trybie pracowało tuż przed weekendem, czyli w piątek 5.01. To już trzecia akcja wydłużania godzin otwarcia sklepów w ostatnich tygodniach. Podobne miały miejsce, jak zawsze dla wygody klientów, przed świętami Bożego Narodzenia oraz przez Sylwestrem i Nowym Rokiem.

– Przy każdej okazji udowadniamy, że dobro klientów i ich komfort to dla nas nigdy nie są puste hasła. W naszej pracy zawsze kierujemy się tym, aby zakupy mogły być maksymalnie ułatwione dla polskich rodzin nie tylko w zakresie niskich cen, ale także w zakresie maksymalnej dostępności czasowej naszych placówek – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny i członek zarządu sieci Biedronka

Tradycyjnie dłuższym godzinom pracy sklepów sieci Biedronka towarzyszy również gama atrakcyjnych ofert ważnych aż do 5.01. Po weekendzie sklepy sieci Biedronka zostaną otwarte w poniedziałek 8 stycznia, większość o godz. 6.00.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem