Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Leroy Merlin Polska uruchamia nowy serwis – Majsteria

Uruchomiony pod koniec 2023 roku internetowy portal Majsteria jest serwisem ułatwiającym wyszukiwanie zleceń i nawiązywanie współpracy pomiędzy osobami poszukującymi wykonawców różnych prac, a fachowcami.

Jako nowy projekt prowadzony przez Leroy Merlin Polska, ma za zadanie pomagać w realizacji remontów, czy poszukiwaniu wykonawców drobnych napraw. Oprócz usług z branży budowlano-remontowej, w Majsterii ogłaszać się mogą też usługodawcy z innych dziedzin, m.in. specjaliści IT.

Trwa rekrutacja kolejnych fachowców, którzy chcieliby poinformować o swoich usługach w serwisie i w ten sposób pozyskiwać nowych klientów.

Czym jest Majsteria?

Majsteria jest wygodnym rozwiązaniem dla wszystkich, którzy potrzebują wsparcia w poszukiwaniu wykonawców i podwykonawców do różnych zadań, przede wszystkim w zakresie domowych napraw i remontów, ale nie tylko.

Zasady działania serwisu są proste – pozwalają w szybki i łatwy sposób dodać ogłoszenie (np. o potrzebie pomalowania pokoju). Po jego opublikowaniu, oferty od wykonawców sprofilowane pod względem lokalizacji, przychodzą do użytkownika serwisu, również w formie powiadomień e-mail. Dzięki temu można szybko znaleźć, porównać i wybrać najlepiej dopasowaną do własnych potrzeb ofertę i łatwo trafić do wymarzonego wykonawcy.

Majsteria stawia na proste, transparentne zasady, oraz możliwość bezpośredniego kontaktu z fachowcami, za pomocą czatu, czy telefonu. Jakość usług oferentów jest weryfikowana poprzez opinie i polecenia użytkowników serwisu. Liczba ogłoszeń, które poszukiwacze fachowców mogą zamieścić w Majsterii, jest nielimitowana. Zlecać można różnego rodzaju usługi, które podzielono na dwie kategorie: „budowlano-remontowe” i „pozostałe”, w których mieszczą się m.in. świadczenia z zakresu IT, czy marketingu.

Co Majsteria oferuje użytkownikom?

Dla fachowców Majsteria jest przede wszystkim agregatem zleceń, centrum kontaktowym z nowymi klientami, miejscem budowania portfolio i wzmacniania wizerunku godnego zaufania usługodawcy. Użytkownicy-wykonawcy zamieszczają w serwisie ogłoszenia o swoich usługach po założeniu konta. Korzystanie z serwisu jest możliwe w wersji darmowej, z ograniczonymi świadczeniami, oraz w wersji
abonamentowej, co znacznie rozszerza zakres możliwych działań i pozwala na bardziej
proaktywne poszukiwanie zleceń.

Ceny abonamentu są skonstruowane tak, by stanowić atrakcyjną ofertę w stosunku do konkurencji. Abonament nie kryje w sobie żadnych dodatkowych kosztów, a rozliczenie z subskrybentami odbywa się w bardzo prosty, przejrzysty sposób – bez systemu punktowego. Usługi w ramach Majsterii można świadczyć jako firma, lub jako osoba prywatna.

Rekrutacja kolejnych fachowców

Majsteria wciąż rozbudowuje swoją bazę usługodawców, poszukując fachowców i profesjonalistów chętnych do dołączenia do serwisu. Leroy Merlin jest patronem merytorycznym serwisu i strażnikiem jego jakości – Majsteria swoją formą, regulaminem i sposobem komunikacji nawiązuje do wartości marki Leroy Merlin i jej najnowszej strategii komunikacji marketingowej, czyli idei ułatwiania, upraszczania, transparentności i przyjazności wobec klienta.

O Leroy Merlin

Leroy Merlin to francuska sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych (DIY). Swoją działalność w
Polsce rozpoczęła w 1994 roku, a 2 lata później miało miejsce otwarcie pierwszego sklepu w
Piasecznie pod Warszawą. Obecnie na polskim rynku działa 78 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych w niemal każdym województwie oraz sklep internetowy http://leroymerlin.pl.
Firma zatrudnia 13 000 pracowników. Dzięki ich aktywności i prospołecznemu zaangażowaniu, w
2012 roku powstała Fundacja Leroy Merlin. To najdłużej i najaktywniej działająca fundacja na
rynku DIY. Jej misją jest wspieranie społecznych inicjatyw pracowniczych przez realizację
grantów. Więcej na www.media.leroymerlin.pl

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem