Na handlowej mapie Polski pojawia się 244. market Kaufland

W czwartek 18 stycznia Kaufland otwiera nową placówkę w stolicy województwa małopolskiego – Krakowie. Nowo powstały obiekt znajduje się na ul. Galicyjskiej 8 i jest 244. placówką sieci Kaufland w Polsce.
Kaufland z powodzeniem realizuje przyjętą strategię ekspansji, dzięki czemu już 18 stycznia mieszkańcy Krakowa będą mogli świętować otwarcie kolejnego sklepu sieci. W stałej ofercie nowej placówki, która znajduje się na ul. Galicyjskiej 8, będzie ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych, a w dniu otwarcia nie zabraknie konkursów, gadżetów czy poczęstunku w postaci wędlin, serów i świeżego pieczywa.
Ekologiczne budownictwo
Kaufland przykłada dużą wagę do kwestii związanych z ESG, dlatego w obiekcie zastosowano wiele rozwiązań przyjaznych środowisku – energooszczędne systemy chłodnicze, pompę ciepła, oświetlenie LED. W sklepie znajduje się także automat, który przyjmuje kaucjonowane butelki szklane, a w przyszłości także inne opakowania, które będą objęte system kaucyjnym. Na dachu budynku znajdują się panele fotowoltaiczne o mocy 200 kW. Przy sklepie zamontowana została również dwustanowiskowa stacja, przy której będzie można ładować pojazdy elektryczne. Dodatkowo sieć posadziła na terenie wokół obiektu niemal 200 drzew i krzewów.
Kaufland ma w Polsce już 244 sklepy
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 244 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter