Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Kaufland realizuje strategię ekspansji – dwa otwarcia w jeden dzień

Katowice i Kalisz to miejscowości, w których 30 listopada zostaną otwarte nowe sklepy Kaufland. Tym samym liczba placówek sieci w Polsce wzrośnie do 243. Zgodnie ze strategią detalisty obiekty rozmieszczone są w łatwo dostępnych i bliskich klientom lokalizacjach.

Dynamiczna ekspansja jest jednym z głównych elementów strategii sieci Kaufland w Polsce. W czwartek, 30 listopada, Kaufland powiększy się o dwa kolejne markety: nowy obiekt w Kaliszu będzie drugą placówką sieci w tym mieście, natomiast Katowice zyskają już trzeci sklep Kaufland.

Szeroki wybór produktów w sklepach Kaufland

W stałej ofercie sklepów Kaufland do dyspozycji klientów będzie ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Wyselekcjonowany i starannie skomponowany asortyment serów, wędlin, przekąsek oraz wyrobów garmażeryjnych będzie dostępny przy ladzie obsługowej, gdzie klienci będą mogli liczyć na fachową poradę personelu. Miłośników wysokiej jakości wędlin z pewnością ucieszą wędzarnie, które codziennie zapewniać będą świeże i aromatyczne przysmaki.

Kaufland przygotował w tych lokalizacjach również Strefy Świadomego Odżywiania, w których będzie można znaleźć artykuły skierowane do osób z konkretnymi potrzebami żywieniowymi, takie jak produkty z obniżoną zawartością cukru, a także artykuły bezglutenowe, wegańskie i wegetariańskie.

Otwierając kolejne placówki, Kaufland niezmiennie przykłada wagę do tego, aby zapewnić klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach, jak również niekwestionowaną wygodę i komfort zakupów.

W związku z tym w nowych marketach w Katowicach i Kaliszu wdrożono wiele nowoczesnych rozwiązań ułatwiających codzienne zakupy. Narzędziem, które przypadło do gustu klientom wielu sklepów Kaufland, jest usługa K-Scan umożliwiająca samodzielne skanowanie produktów podczas zakupów za pomocą mobilnego skanera lub smartfonu z zainstalowaną aplikacją Kaufland. Rozwiązanie to, oprócz oszczędności czasu, gwarantuje wygodę i stały podgląd koszyka zakupowego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kolejnym udogodnieniem są nowoczesne panele dotykowe, które pozwalają zarejestrować kartę Kaufland Card, sprawdzić cenę produktów, a przy ladzie obsługowej – zapoznać się ze składem produktów oferowanych na wagę. Do dyspozycji klientów oddano także kasy samoobsługowe, szafki depozytowe oraz automat przyjmujący kaucjonowane butelki. Dodatkowo, w sklepie zamontowano nowoczesne ekrany cyfrowe, na których będą wyświetlane aktualne promocje, jak również informacje dotyczące zrównoważonego rozwoju.

Kaufland sukcesywnie wprowadza rozwiązania mające na celu minimalizowanie negatywnego wpływu działalności firmy na środowisko naturalne, dlatego w nowych sklepach w Kaliszu i Katowicach zamontowano energooszczędne oświetlenie LED, które jest standardem we wszystkich placówkach sieci.

W Polsce Kaufland posiada ponad 240 marketów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 241 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.