Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Blest: polska premiera designerskiej marki meblowej

W przestrzeni Domoteki został otwarty salon marki Blest. To specjalizująca się w meblach
tapicerowanych marka, na tożsamość której składa się połączenie ukraińskiego rzemiosła i
włoskiego designu.

Warszawski lokal to pierwszy w Polsce salon ukraińskiej firmy. Najemcy dedykowano przestrzeń o powierzchni 240 m2.

Ukraińskie rzemiosło i włoski design

Marka Blest jest jedną z najpopularniejszych marek mebli tapicerowanych w Ukrainie oraz
jednym z największych producentów. Historia firmy rozpoczęła się w 1999 r. od niewielkiego,
rzemieślniczego warsztatu założonego z mieście Czerkasy. Firma od początku specjalizowała
się w produkcji mebli tapicerowanych. Dzięki zastosowaniu wysokiej jakości materiałów oraz
rzemieślniczej precyzji wykonania marka Blest w krótkim czasie zdobyła uznanie klientów
oraz silną pozycję na ukraińskim rynku meblarskim.

W 2010 r. marka zawiązała współpracę z włoskimi partnerami – projektantką Concettą Lauriero, właścicielką studia Lauriero Design z Mediolanu oraz Domenico Larato, doświadczonym ekspertem z zakresu technologii produkcji oraz projektowania mebli tapicerowanych. Decyzja ta na stałe zmieniła tożsamość marki Blest i rozpoczęła nowy etap w jej rozwoju. Od tamtej pory wszystkie linie i modele
mebli projektowane są przez włoskich specjalistów, a Domenico Larato pełni współcześnie
funkcję Chief Designera marki. Potwierdzeniem jakości mebli Blest i rynkowej pozycji
producenta było przyznanie marce pierwszej nagrody na międzynarodowych targach
meblowych KIFF.

Aktualnie na portfolio Blest składają się ponad 20 lat doświadczenia oraz ponad 300 wyjątkowych modeli mebli tapicerowanych – to sofy, łóżka i pufy, których znakiem rozpoznawczym jest funkcjonalność, komfort oraz elegancki, ponadczasowy design w nowoczesnym stylu. Marka posiada ponad 150 salonów w Ukrainie i poza jej granicami, a jej meble eksportowane są m.in. do Włoch, Francji, Danii, Litwy, Estonii czy Kanady.

Salon Blest w warszawskiej Domotece jest pierwszym salonem marki w Polsce. Dla klientów
Centrum Designu Domoteka przeznaczono przestrzeń o powierzchni 240 m2.

Blest wybiera Domotekę

„To dla nas zaszczyt, że pierwszy rozdział historii naszej marki na polskim rynku pisze się
właśnie w przestrzeni Centrum Designu Domoteka. Wierzymy, że wraz z bezkompromisową
jakością oraz niebanalnymi i nowoczesnymi rozwiązaniami, nasz asortyment będzie
świetnym uzupełnieniem grona obecnych w Domotece marek. Jesteśmy dumni z jakości
starannie dobranych przez nas surowców, których używamy do produkcji mebli. Stawiamy
na przyjazne środowisku materiały oraz niezawodne mechanizmy od europejskich i ukraińskich producentów. W dodatku do bezwzględnej jakości, nasze meble zostały stworzone przez włoskiego projektanta Domenico Larato i są odzwierciedleniem włoskiego designu – inspirującego, zaskakującego i niebywale zróżnicowanego” – mówi Yuliya Tryndyak, reprezentantka marki Blest.

„Cieszymy się, że to właśnie Domoteka została wybrana miejscem, które przedstawi polskim
konsumentom kolekcję marki Blest. Na jej wyjątkowe DNA składa się połączenie najwyższej
jakości ukraińskiego rzemiosła oraz niezrównanego włoskiego designu. Jako Właściciel
Domoteki dbamy o to, by proponować naszym klientom wyselekcjonowaną, różnorodną
ofertę mebli i akcesoriów wyposażenia wnętrz. Klasyczne tapicerowane sofy i pufy Blest z
pewnością zdobędą uznanie tych klientów Centrum Designu Domoteka, którzy cenią
prostotę i komfort w niewymuszonym stylu glamour” – dodaje Agata Brzezińska, Head of
CEE z firmy Pradera, Właściciela Domoteki.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem