Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

[BADANIE] Kantar: Internauci wybrali ulubioną metodę dostawy zakupów

Wg badań Kantar, aż 94% polskich internautów robiących zakupy online wybiera Paczkomat® InPost jako formę dostawy, a 83% jako formę wysyłki. Ponadto 81% badanych uznaje Paczkomat® InPost za najbardziej ekologiczny sposób dostaw.

InPost jest też najlepiej rozpoznawalną marką dostarczającą paczki – otrzymał aż 98% wskazań i najbardziej znaną firmą dostaw do automatów paczkowych (97%). Aż 90% badanych jest zadowolona z aplikacji mobilnej InPost, która ma już ponad 11 mln użytkowników. Gotowość do polecania urządzeń Paczkomat® InPost (wskaźnik NPS) wyraża aż 80% internautów.

Wg raportu Gemius 2023, aż 95% osób, które robią zakupy online i zamawiają dostawy do automatu paczkowego (86% kupujących), wskazuje możliwość odebrania przesyłki przez Paczkomat® InPost jako najbardziej motywujące do zakupów.

Nadal Paczkomat® InPost jest też najczęściej wybieraną formą dostaw zakupów – wybiera go aż 93% osób zamawiających do automatu paczkowego.

Jeśli chodzi o zwroty, internauci preferują darmową wysyłkę automatem paczkowym – tu także zanotowano jednoznaczną preferencję dla usługi Paczkomat® InPost na poziomie 89%.

Dostawa, która odbywa się do 12 godzin, jest motywująca do częstszych zakupów online dla 83% badanych. Darmowa dostawa zachęca do częstszego robienia zakupów przez Internet – przy czym im wyższa wartość zakupionych produktów, tym większe oczekiwanie jego darmowej dostawy.

InPost jest laureatem polskiej edycji nagrody Best Brands Award – został nagrodzony w kategorii Best Life Changing Technology Brand za innowacje i rozwiązania, które zmieniły życie konsumentów, dzięki czemu żyje się wygodniej i przyjemniej.

Ponadto InPost został w 2023 roku laureatem aż 4 nagród podczas Mobile Trends Awards 2022 i tym samym stał się najliczniej nagrodzoną firmą w tym prestiżowym konkursie. InPost zdobył statuetkę w kategorii „Usługi” za rozwój aplikacji InPost Mobile, a dodatkowo został uhonorowany nagrodami specjalnymi od internautów oraz od organizacji społecznej „Widzialni”.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem