Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Grupa Saller: trwa przebudowa CH Marino we Wrocławiu

Grupa Saller kontynuuje przebudowę Centrum Handlowego Marino. Jej celem jest ulepszenie sytuacji komunikacyjno – parkingowej, jak również udoskonalenie kompleksu handlowego poprzez gruntowną modernizację obiektu.

Pierwsza część prac budowlanych dotyczyła optymalizacji miejsc parkingowych oraz układu drogowego. Parking wokół Marino został gruntownie przebudowany, miejsca poszerzono tak, aby klienci mogli wygodnie zaparkować zarówno przed samym centrum od strony ulicy Żmigrodzkiej, jak również z tyłu budynku od strony ulicy Paprotnej.

Ulepszone zostały także miejsca parkingowe znajdujące się bezpośrednio przy restauracji McDonalds oraz w pobliżu strefy wjazdowej od strony ulicy Żmigrodzkiej. Prace inwestycyjne miały na celu nie tylko znaczne poprawienie sytuacji komunikacyjnej zmotoryzowanych klientów Marino, ale również pieszych, dla których zaplanowano nowe, bezpieczne przejścia oraz ścieżki.

    Grupa Saller planuje również gruntowną przebudowę samego budynku Centrum Handlowego. Prace mające na celu udoskonalenie fasady zewnętrznej są w fazie realizacji, zostanie ona dopasowana do najnowszych standardów zarówno architektonicznych, jak i wymogów środowiskowych.

    Pasaże wewnątrz centrum handlowego zostaną poddane kompletnemu redesignowi. Na pierwszym piętrze powstanie nowoczesny food court, oferujący klientom smaki wszystkich kuchni świata, a także kompletnie nowe lokale handlowe.

    Jeszcze przed rozpoczęciem przebudowy oferta zakupowa Marino rozszerzyła się o następujące marki: drogerię DM, sklep sportowy Kaes, salon Empik oraz centrum chińskie Free Look. Z kolei z grona dotychczasowych najemców przebudowę (lifting, relokację lub powiększenie) wykonali już: Rossmann, Apteka Vitrum, Fryzjer Rodzinka, Creative Style (moda damska), SFD (odżywki dla sportowców), Intima (bielizna), Cukiernia Filipinka, Family Optic, Pepco oraz Hebe. Kolejne nowe brandy oraz modernizacja istniejących salonów zwiększą ofertę oraz wygodę dokonywania zakupów.

    Wszystkie prace budowlane prowadzone są podczas normalnego funkcjonowania Centrum Handlowego Marino. Inwestor dokłada wszelkich starań, aby zadbać o bezpieczeństwo oraz wygodę zarówno klientów, jak i najemców planując i przeprowadzając prace etapowo.

    Gruntowna modernizacja elewacji zewnętrznej, przebudowa wejść do budynku oraz strefy gastronomicznej wraz z poszerzeniem oferty handlowej postępują zgodnie z harmonogramem i zakończą się w całości do końca III kwartału 2024.

    SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

    9-10.04.24 r. Legia Warszawa

    Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

    Rejestracja uczestników
    Zamów pakiet partnera

    Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

    SCF Magazine nr 4/2023

    SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

    Czytaj online
    Zostań partnerem