Kaufland ma na polskim rynku już 245. sklepów

Sieć supermarketów Kaufland rozwija się w całym kraju – nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miastach, by być jak najbliżej klienta. Kaufland uruchomił właśnie nową placówkę w Krasnymstawie.

Nowa placówka została zbudowana w kompaktowym formacie, który został zaprojektowany dla mniejszych miejscowości. W dniu otwarcia nie zabraknie upominków, konkursów, degustacji wędlin i serów z lady obsługowej oraz świeżego pieczywa czy soków. Na klientów czekać będzie także specjalna oferta promocyjna.

Szereg udogodnień dla klientów

Sklepy Kaufland zapewniają klientom dostęp do szerokiego asortymentu produktów wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. W stałej ofercie nowej placówki w Krasnymstawie będzie ponad 16 000 artykułów spożywczych, drogeryjnych i przemysłowych. Klienci tego sklepu będą mogli komfortowo zrobić zakupy i skorzystać z nowoczesnego rozwiązania, jakim jest usługa K-Scan.

Oprócz tego, zgodnie z ideą one-stop-shopping, klienci nowego sklepu Kaufland będą mogli skorzystać z oferty punktów handlowo-usługowych w strefie najemców, takich jak regionalna piekarnia, salonik prasowy, stoisko lokalnych zakładów mięsnych czy punkt garmażeryjny. W markecie do dyspozycji będzie również bankomat.

Kaufland przykłada dużą wagę do kwestii związanych z ochroną środowiska i zrównoważonym rozwojem, dlatego w obiekcie zastosowano szereg nowoczesnych rozwiązań, takich jak energooszczędne systemy chłodnicze, pompa ciepła oraz oświetlenie LED. W markecie znajduje się także automat, który będzie przyjmował kaucjonowane butelki szklane, a w przyszłości także inne opakowania objęte system kaucyjnym. Przy sklepie umieszczono dwustanowiskową stację ładowania pojazdów elektrycznych.

Kaufland ma w Europie ponad 1500 sklepów

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 245 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz