Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Galeria Sfera: rok 2023 pod znakiem ekologii i nowych otwarć

Ponad 10,5 mln klientów, 10 nowych marek, intensywne działania prosprzedażowe, wydarzenia cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem klientów, bliska współpraca z Urzędem Miasta – tak w skrócie wyglądał 2023 r. w Galerii Sfera.

Dzięki zaangażowaniu działu najmu i decyzjom właściciela do oferty dołączyło 10 kolejnych marek. W wyniku nowych otwarć, remontów, relokacji i powiększeń salonów zmiany dokonały się na ponad 4,5 tys. mkw.

Wśród nowych najemców znalazły się holenderska sieć dyskontów Action i oferująca odzież
sportową marka JD Sports. Klienci Galerii mogą również skorzystać z asortymentu najstarszej w
Europie odzieżowej firmy jeansowej Lee Cooper, a także specjalizującej się w modzie męskiej
Intimissimi Uomo. Na terenie Galerii pojawiły się również sklep Rituals Cosmetics i lokalna marka Aren, salon Willsoor oraz Sweet Factory Store. Pod koniec 2023 r. swoje otwarcie miało centrum rozrywki Arcade Bee,

Galeria Sfera to nie tylko zakupy, ale również bliskie spotkanie z kulturą, sztuką i rozrywką. Jako
partner strategiczny Galeria wsparła w minionych miesiącach wydarzenia ważne dla lokalnej
społeczności. Podczas FotoArtFestival podziwiać można było prace 53 czołowych artystów z Polski
i zagranicy. Dużą uwagą cieszyła się wystawa projektu ZaJaki.pl, mająca na celu zwrócenie uwagi
na przemoc wśród młodzieży oraz przeciwdziałanie zastraszaniu, dręczeniu i cyberbullyingowi.
Galeria niezmiennie wspiera także znany na całym świecie festiwal Zadymka Jazzowa.

Optymalizacja działań z zakresu ESG

Podjęte przez Galerię Sfera działania przełożyły się na efekty: zużycie energii elektrycznej w trzech ostatnich miesiącach roku 2023 zmniejszyło się o 30% w stosunku do zużycia w analogicznym okresie roku 2022. Zużycie ciepła z końcem roku 2023 udało się zredukować o 25% w odniesieniu do roku 2022. Podjęcie działania sprawiają, że posiadamy certyfikat BREEAM na poziomie excellent.

Galeria stosuje najnowsze rozwiązania z zakresu oszczędzania energii, takie jak: energooszczędna
metoda chłodzenia free cooling, magazynowanie „szarej wody”, system rekuperacji, zielone zapisy
w umowach najmu, czy współpraca z lokalną ekologiczną fundacją. Ponadto uczestniczy w
projekcie LIFE Archiclima, którego celem jest wsparcie w budowaniu odporności na zagrażające
skutki zmian klimatu i zmniejszenie wpływ infrastruktury obiektu na klimat, poprzez określenie
obszarów potrzebnej i możliwej adaptacji Galerii Sfera z wykorzystaniem rozwiązań opartych
na przyrodzie.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem