Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Globalna marka wchodzi do dwóch galerii Gemini Park

Oferta optyczna centrów Gemini Park rośnie w siłę dzięki współpracy z Fielmann. Globalna marka posiadająca ponad 1 000 salonów na świecie w styczniu br. zawitała w Gemini Park Bielsko-Biała, a na wiosnę kolejny salon marki pojawi się również w Tarnowie.

Firma Fielmann jest obecna na rynku od ponad 50 lat. W salonach optycznych tej marki znajdziemy szeroki wybór nowoczesnych i ponadczasowych oprawek. Wśród nich są najmodniejsze światowe marki, a także okulary z autorskich kolekcji marki Fielmann, które cieszą się zasłużoną popularnością ze względu na dobre wzornictwo, doskonałą jakość i cenę. Oprócz oprawek salon oferuje akcesoria optyczne oraz soczewki kontaktowe.

Dołączając do tenant-mixu bielskiej galerii, Fielmann znalazł się w gronie takich marek optycznych jak Vision Express i Interoptyk, które już współpracują z Gemini Park Bielsko-Biała. Nowy salon o powierzchni 126 m. kw. jest pierwszy punktem tej marki w Bielsku-Białej i jedenastym na Śląsku.

Początek współpracy Gemini Park i Fielmann

Otwarcie salonu w tym mieście to początek współpracy centrów Gemini Park i Fielmann. W najbliższych miesiącach marka zadebiutuje również w Gemini Park Tarnów, uzupełniając ofertę optyczną centrum reprezentowaną przez marki Vision Express oraz Optyk Kwaśniak. Otwarcie lokalu o powierzchni ponad 90 m. kw. planowane jest na wiosnę 2024 roku.

Obecnie w Polsce obserwuje się rosnącą świadomość w zakresie chorób i wad wzroku, co przekłada się na zainteresowanie konsumentów salonami optycznymi. Wciąż jednak jest ich mniej niż w krajach Europy Zachodniej. W Polsce jeden salon przypada średnio na 10 000 mieszkańców, podczas gdy w Niemczech na ok. 8 000, a we Francji na ok. 5 000.

– Modne oprawki to dla wielu z nas ważny element garderoby, którym podkreślamy swoją osobowość i indywidualny styl. Szacuje się, że ponad połowa populacji Polaków cierpi na wady wzroku. Ok. 20 milionów z nas nosi okulary, a ponad milion korzysta z soczewek kontaktowych. Adresując potrzeby tak dużej grupy konsumentów rozszerzyliśmy nasz tenant-mix o markę Fielmann, otwierającą swoje pierwsze salony w Bielsku-Białej i Tarnowie – mówi Joanna Zemczak, Head of Lease Gemini Holding.

– Warto wybrać salon optyczny z kadrą wykwalifikowanych specjalistów i doradców, którzy podpowiedzą, jak dobrać okulary do twarzy, oraz ofertą zaspokajającą indywidualne potrzeby każdego klienta. Salon optyczny Fielmann w Gemini Park z powodzeniem sprawdzi się w tych zadaniach – mówi Dariusz Sądowski, Dyrektor Generalny Fielmann Polska.

– Wraz z otwarciem nowego salonu Fielmann w Gemini Park Bielsko-Biała, mieszkańcy miasta zyskali nowy punkt, w którym mogą znaleźć zarówno wyjątkowe okulary, jak i specjalistyczne wsparcie. Cieszy nas współpraca z centrami Gemini Park, zwłaszcza, że Bielsko-Biała to niejedyna lokalizacja, w której będziemy razem działać – mówi Kajetan Sulewski, Expansionsmanager Fielmann AG.

Trzy galerie w portfelu Gemini Holding

Gemini Holding to wielokrotnie nagradzana, zorientowana na nowoczesne inwestycje polska firma deweloperska, która od ponad 30 lat z sukcesem rozwija swoje portfolio, a także wspiera największych graczy rynkowych w realizacji inwestycji.

Spółka jest jednym z pionierów rodzimego rynku handlowego, stojąc za projektami deweloperskimi takich marek jak m.in. Géant, Carrefour, Tesco, Lidl czy McDonald’s. Od ponad dekady Gemini Holding rozwija także własne portfolio, tworząc sieć centrów handlowych Gemini Park. Do aktywów będących własnością firmy należą dziś 3 obiekty – Gemini Park Bielsko-Biała, Gemini Park Tarnów oraz Gemini Park Tychy. Gemini Holding jest laureatem wielu prestiżowych nagród, m.in. European Property Awards, Eurobuild Awards, PRCH Retail Awards i CEE Retail Awards.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem