JD Sports Fashion przejął wszystkie udziały MIG i zapowiada dalszy rozwój flagowej marki

Firma JD Sports Fashion przejęła 40 proc. udziałów w Marketing Investment Group i jest obecnie jedynym właścicielem spółki, która zajmuje się rozwojem sieci sklepów JD.

“W wyniku przejęcia pełnej kontroli nad Marketing Investment Group, JD Sports jeszcze bardziej uprościło swoje struktury w Europie i stworzyło szansę na przyspieszenie rozwoju marki JD w Europie Środkowo-Wschodniej – poinformowała JD Sports Fashion.

Marka JD Sport weszła na polski rynek na przełomie 2021 i 2022. Za jej rozwój odpowiadała spółka Marketing Investment Group (MIG)

“W wyniku przejęcia pełnej kontroli nad Marketing Investment Group, JD Sports jeszcze bardziej uprościło swoje struktury w Europie i stworzyło szansę na przyspieszenie rozwoju marki JD w Europie Środkowo-Wschodniej – poinformowała JD Sports Fashion.

JD Sport ma blisko 3300 sklepów

PARTNER PORTALU

Kaufland

Znana na całym świecie brytyjska marka JD Sports to królestwo topowych produktów, takich jak Nike, Lacoste, Adidas, Vans, Timberland, The North Face i wielu innych. W swojej ofercie posiada szeroki wybór obuwia i odzieży sportowej, nie tylko dla profesjonalistów, ale także dla prowadzących aktywny tryb życia amatorów. JD Sports to również miejsce dedykowane wielbicielom mody w stylu sporty, streetwear, outdoor i athleisure, którzy na co dzień wybierają wygodniejszy, ale wciąż stylowy outfit.

Obecnie JD SPorts posiada blisko 3 300 sklepów, w 29 krajach na świecie.

MIG 30 lat na rynku retailowym

Marketing Investment Group to firma działająca w branży retail fashion już od ponad 30 lat. Firma rozwijała obecność na rynkach obuwniczo-odzieżowych w regionie CEE, poprzez budowanie wyróżniających się sieci salonów multibrandowych Sizeer, 50 style i Symbiosis. Od 2021 MIG była także częścią grupy JD Sports – jednego z najpopularniejszych światowych dystrybutorów odzieży, ubrań i akcesoriów topowych marek z segmentów streetwear, outdoor, sporty i fashion.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

MIG był także wyłącznym dystrybutorem marek Timberland, New Era, Ellesse i Umbro, a także producentem marek własnych, takich jak Confront czy Up8.