Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Należąca do Carrefour Galeria Zielone Wzgórze w Białymstoku poszerza ofertę o nowe sklepy

Galeria Zielone Wzgórze, jedno z największych centrów handlowych w Białymstoku, którego właścicielem jest Carrefour Polska, poszerza swój portfel najemców. Do oferty tego obiektu dołączyły właśnie trzy nowe marki: VENEZIA, LEKSUS oraz Domowe Mrożonki.

To część strategii rozwoju oferty galerii, której celem jest odpowiedź na zmieniające się oczekiwania mieszkańców miasta i jego okolic.

Od otwarcia w 2007 roku, Galeria Zielone Wzgórze stale dąży do uatrakcyjniania swojej oferty najemców, dostosowując ją do profilu i oczekiwań lokalnych klientów. Znaczącym krokiem w tej strategii był przeprowadzony w 2017 roku gruntowny remodeling obiektu, połączony z procesem rekomercjalizacji, dzięki któremu w ofercie obiektu zna+lazło się 10 nowych marek, a wśród nich m.in. całodobowy klub fitness CityFit oraz centrum zabaw dla dzieci. Obecnie Galeria Zielone Wzgórze zajmuje powierzchnię najmu ponad 11.000 m2 oraz oferuje możliwość zrobienia zakupów 54 sklepach i punktach handlowo-usługowych.

R E K L A M A

Nowe marki w ofercie Galerii

Otwarcie salonu VENEZIA to dobra wiadomość dla osób poszukujących stylowego obuwia, toreb oraz dodatków skórzanych. Produkty VENEZIA wyróżniają się nowoczesnym i eleganckim designem oraz wyjątkową dbałością o detale, idealnie wpisując się w potrzeby zarówno kobiet, jak i mężczyzn poszukujących wysokiej jakości i klasy w modzie.

Miłośników biżuterii z pewnością ucieszy otwarcie salonu LEKSUS, który oferuje wyroby ze złota, srebra i innych metali szlachetnych, a także zegarki i akcesoria. LEKSUS, jako marka coraz popularniejsza na lokalnym rynku, wpisuje się w preferencje klientów szukających wyrafinowanych dodatków do swojej garderoby.

Natomiast sklep Domowe Mrożonki, zlokalizowany obok hipermarketu Carrefour, zaprasza po wyroby garmażeryjne własnej produkcji. Bogata oferta, obejmująca produkty mączne, mięsne, zupy, a także dania charakterystyczne dla kuchni gruzińskiej, ukraińskiej i włoskiej, to gwarancja wysokiej jakości i smaku.

Carrefour jest właścicielem 20 centrów handlowych

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich