Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Tchibo konsekwentnie rozwija system lojalnościowy

TchiboCard świętuje 10. urodziny. Przez ostatnią dekadę do programu lojalnościowego Tchibo Polska dołączyło kilkaset tysięcy klientów, którzy na co dzień aktywnie korzystają z jego benefitów.

W tym czasie zakupili oni blisko 3 mln kg kawy, a marka złożyła im ponad milion życzeń urodzinowych! Teraz, z okazji 10-lecia TchiboCard, zaprasza ich do wspólnego świętowania.

W minionym roku osoby korzystające z TchiboCard dokonały łącznie ponad 1,2 mln transakcji. Oznacza to, że zakupy były przez nich robione średnio co 26 sekund! W ciągu 10 lat trwania programu TchiboCard jego użytkownicy zakupili blisko 3 mln napojów kawowych, z czego w samym 2023 roku było to 354 tys. filiżanek.

R E K L A M A

– Jesteśmy dumni, że nasza społeczność TchiboCard stale się powiększa. Doceniamy zaufanie, którym obdarzają nas konsumenci. Wielu z nich jest z nami od lat, a to najlepszy dowód na to, że uważnie przyglądamy się ich potrzebom i skutecznie na nie odpowiadamy, udoskonalając ofertę promocyjną oraz wprowadzając nowe udogodnienia. Na nadchodzące lata przygotowujemy nowe niespodzianki oraz usprawnienia w naszym systemie i aplikacji – mówi Krystian Adamczak, Cross Channel & CRM Senior Specialist w Tchibo Warszawa.

Nowa odsłona TchiboCard

W 2024 roku Tchibo skupia się m.in. na rozwoju technologicznym programu. Już wkrótce klienci robiący zakupy w sklepie, będą mogli być wyszukiwani za pomocą numeru telefonu lub adresu e-mail, a reklamacje i zwroty będą mogły być dokonywane na podstawie konta TchiboCard – do wykonania transakcji nie będzie potrzebny paragon czy faktura. Zaplanowano także wdrożenie udogodnienia w postaci stacjonarnej rejestracji do programu na tablecie w sklepach.

Program lojalnościowy TchiboCard to idealne rozwiązanie dla zapalonych kawoszy, którzy w asortymencie marki znajdą nie tylko kawy najwyższej jakości, ale i szeroki wybór ekspresów i akcesoriów. Jednak z oferty Tchibo zadowoleni będą również wszyscy ci, którzy poszukują odzieży, gadżetów czy elementów wystroju wnętrz. Dzięki założeniu konta TchiboCard klienci otrzymują dostęp do wielu atrakcyjnych promocji – zarówno stałych, jak i okazjonalnych. Ponadto każdy zakup w sklepie Tchibo premiowany jest Ziarnami Lojalnościowymi, które po zebraniu wymaganej liczby można wymienić na darmowe produkty. Firma już pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, mającymi przyczynić się do udoskonalenia programu, a konsumentów zachęca do bacznej obserwacji swoich komunikatów, w których ogłosi nowe benefity.

Czas na wspólne świętowanie

Tchibo pamięta o swoich klientach nie tylko w czasie zakupów. Zarejestrowani członkowie programu lojalnościowego co roku otrzymują specjalne życzenia i upominki urodzinowe od marki. W ramach świętowania 10. urodzin, przygotowano dla nich szereg dodatkowych akcji promocyjnych, które będą trwać przez cały rok. Pierwsza z nich rusza już 27 lutego – dla posiadaczy TchiboCard przygotowano czasową zniżkę -25% na wszystkie artykuły (z wyjątkiem ekspresów oraz napojów). Oferta obowiązuje do 3 marca.

Akcja będzie wspierana przez działania komunikacyjne, realizowane w kampanii digitalowej i mediach własnych Tchibo.

Tchibo ponad 60 lat na rynku

Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.

Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.