Tchibo konsekwentnie rozwija system lojalnościowy

TchiboCard świętuje 10. urodziny. Przez ostatnią dekadę do programu lojalnościowego Tchibo Polska dołączyło kilkaset tysięcy klientów, którzy na co dzień aktywnie korzystają z jego benefitów.

W tym czasie zakupili oni blisko 3 mln kg kawy, a marka złożyła im ponad milion życzeń urodzinowych! Teraz, z okazji 10-lecia TchiboCard, zaprasza ich do wspólnego świętowania.

W minionym roku osoby korzystające z TchiboCard dokonały łącznie ponad 1,2 mln transakcji. Oznacza to, że zakupy były przez nich robione średnio co 26 sekund! W ciągu 10 lat trwania programu TchiboCard jego użytkownicy zakupili blisko 3 mln napojów kawowych, z czego w samym 2023 roku było to 354 tys. filiżanek.

– Jesteśmy dumni, że nasza społeczność TchiboCard stale się powiększa. Doceniamy zaufanie, którym obdarzają nas konsumenci. Wielu z nich jest z nami od lat, a to najlepszy dowód na to, że uważnie przyglądamy się ich potrzebom i skutecznie na nie odpowiadamy, udoskonalając ofertę promocyjną oraz wprowadzając nowe udogodnienia. Na nadchodzące lata przygotowujemy nowe niespodzianki oraz usprawnienia w naszym systemie i aplikacji – mówi Krystian Adamczak, Cross Channel & CRM Senior Specialist w Tchibo Warszawa.

Nowa odsłona TchiboCard

PARTNER PORTALU

Kaufland

W 2024 roku Tchibo skupia się m.in. na rozwoju technologicznym programu. Już wkrótce klienci robiący zakupy w sklepie, będą mogli być wyszukiwani za pomocą numeru telefonu lub adresu e-mail, a reklamacje i zwroty będą mogły być dokonywane na podstawie konta TchiboCard – do wykonania transakcji nie będzie potrzebny paragon czy faktura. Zaplanowano także wdrożenie udogodnienia w postaci stacjonarnej rejestracji do programu na tablecie w sklepach.

Program lojalnościowy TchiboCard to idealne rozwiązanie dla zapalonych kawoszy, którzy w asortymencie marki znajdą nie tylko kawy najwyższej jakości, ale i szeroki wybór ekspresów i akcesoriów. Jednak z oferty Tchibo zadowoleni będą również wszyscy ci, którzy poszukują odzieży, gadżetów czy elementów wystroju wnętrz. Dzięki założeniu konta TchiboCard klienci otrzymują dostęp do wielu atrakcyjnych promocji – zarówno stałych, jak i okazjonalnych. Ponadto każdy zakup w sklepie Tchibo premiowany jest Ziarnami Lojalnościowymi, które po zebraniu wymaganej liczby można wymienić na darmowe produkty. Firma już pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, mającymi przyczynić się do udoskonalenia programu, a konsumentów zachęca do bacznej obserwacji swoich komunikatów, w których ogłosi nowe benefity.

Czas na wspólne świętowanie

Tchibo pamięta o swoich klientach nie tylko w czasie zakupów. Zarejestrowani członkowie programu lojalnościowego co roku otrzymują specjalne życzenia i upominki urodzinowe od marki. W ramach świętowania 10. urodzin, przygotowano dla nich szereg dodatkowych akcji promocyjnych, które będą trwać przez cały rok. Pierwsza z nich rusza już 27 lutego – dla posiadaczy TchiboCard przygotowano czasową zniżkę -25% na wszystkie artykuły (z wyjątkiem ekspresów oraz napojów). Oferta obowiązuje do 3 marca.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Akcja będzie wspierana przez działania komunikacyjne, realizowane w kampanii digitalowej i mediach własnych Tchibo.

Tchibo ponad 60 lat na rynku

Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2022 roku Tchibo wraz z 11 318 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,25 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.

Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.