TEDi realizuje strategię wchodzenia do galerii handlowych

TEDi ma silną pozycję na rynku parków handlowych. W ostatnim czasie coraz częściej pojawi się także w galeriach handlowych. Przykładem jest nowy sklep w Galerii Wisła.

„Zawsze byliśmy zainteresowani rozszerzeniem naszej obecności w galeriach handlowych, ale wiele z galerii jeszcze nie było w pełni przygotowanych na przyjęcie sklepów, które zazwyczaj kojarzyły się z parkami handlowymi. Od niedawna to się zmieniło i działa obustronnie. Inteligentnie zintegrowane parki handlowe, szczególnie małe i średnie, dzięki ciekawemu zestawieniu najemców i łatwej dostępności zachęcają coraz bardziej swoich klientów- w wywiadzie dla SCF NEWS | Retailnet.pl mówił Mirosław Huczek, dyrektor zarządzający TEDi na rynku CEE

„Z jednej strony dostosowujemy nasze koncepcje i metody prezentacji, aby były atrakcyjne i pasowały do charakterystyki galerii, ponieważ galerie mają swoje oczekiwania i standardy. Z drugiej strony, same galerie coraz bardziej otwierają się na formaty sklepów, takie jak TEDi – dodawał Huczek.

TEDi w Galerii Wisła

Najnowszym przykładem strategii rozwoju TEDi w galeriach handlowych jest sklep w Galerii Wisła w Płocku.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

TEDi pozwala cieszyć się światem wspaniałych zakupów. W ofercie bardzo szeroki wybór artykułów dekoracyjnych i rękodzielniczych oraz artykułów pierwszej potrzeby, poczynając od artykułów kosmetycznych, drogeryjnych i toaletowych, poprzez artykuły samochodowe i warsztatowe oraz książki, po akcesoria i karmy dla zwierząt. W ofercie salonu TEDi klienci znajdą także bardzo szeroką gamę artykułów służących do utrzymania czystości, artykułów spożywczych, biurowo-szkolnych oraz ciekawych gadżetów.

Otwarta w listopadzie 2008 Galeria Wisła jest pierwszym nowoczesnym centrum handlowo – rozrywkowym w płockim regionie. Klienci galerii mogą wybierać z oferty ponad 100 sklepów i punktów usługowych mieszczących się na 4 kondygnacjach. Dzięki połączeniu szerokiej oferty handlowej z funkcją rozrywkową galeria jest także doskonałym miejscem rodzinnego wypoczynku lub spotkań z przyjaciółmi w kinie, kręgielni, kawiarniach i restauracjach. Powierzchnia całkowita obiektu to 54 000 m², z czego powierzchnia handlowa to blisko 23 000 m².