Auchan rozwija sklepy w koncepcie convenience

Do co najmniej 120 wzrośnie liczba stacji bp, na których funkcjonować będą sklepy Easy Auchan, dzięki zaplanowanym do końca 2025 r. kolejnym otwarciom.

Convenience to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju oferty na stacjach bp. Sklepy Easy Auchan na stacjach bp to szersze portfolio produktów, dobra jakość, atrakcyjność cenowa, szybkość zrobienia zakupów oraz dostępność 24/7.

„Naszą ofertę dostosowujemy do oczekiwań naszych klientów. To ich wygodna i preferencje są dla nas głównym wyznacznikiem biznesowych decyzji. Na podstawie prowadzonego przez nas stałego monitoringu decyzji konsumenckich na naszych stacjach wiemy, że produkty Easy Auchan cieszą się dużym zainteresowaniem. Różnorodność, jakość i cena produktów Easy Auchan plus całodobowa dostępność i w wielu lokalizacjach również możliwość zrobienia zakupów z wykorzystaniem kas samoobsługowych to podkreślane przez naszych klientów największe zalety zakupów na naszych stacjach – mówi Barbara Wiążewska, dyrektor generalna działu retail bp Polska.

– Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom kolejne stacje będą oferować naszym klientom produkty Easy Auchan. Auchan stawia na rozwój nowych konceptów i kanałów sprzedaży. Segment convienence to perspektywiczny format, który chcemy rozwijać z naszym strategicznym partnerem firmą bp – mówi Alexandre Saussard, dyrektor generalny Auchan Polska. Funkcjonujące już na stacjach sklepy Easy Auchan zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów, którzy docenili możliwości, jakie niesie ten koncept. Jesteśmy dumni z zaangażowania zespołów Auchan i bp we wszystkich sklepach Easy Auchan. Ich wzajemne zrozumienie, elastyczność i partnerska współpraca przynoszą doskonałe efekty, w odpowiedzi na stale zmieniające się potrzeby klientów – dodaje Alexandre Saussard, dyrektor generalny Auchan Polska. Auchan w Polsce.

Dziewięć pierwszych sklepów pod szyldem Easy Auchan na stacjach bp otwartych zostało w 2020 i 2021 r. w Warszawie i Krakowie. Otwarcia kolejnych 40 sklepów w ramach kontynuacji strategicznej i długofalowej współpracy pomiędzy obiema firmami zostały zrealizowane w listopadzie i grudniu 2023 r. w 17 miastach w całej Polsce, tj.: w Bielsku-Białej, Cieszynie, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Mogilanach, Niepołomicach, Oświęcimiu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Swarzędzu, Warszawie, Wieliczce, Wrocławiu, Zabrzu oraz w Zakopanem.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Od początku 2024 r. realizowane są kolejne otwarcia. Tym samym do końca pierwszego kwartału br. funkcjonująca na stacjach bp sieć Easy Auchan będzie liczyła 60 sklepów, dostępnych dla klientów stacji na terenie całego kraju – ta liczba wzrośnie do co najmniej 120, dzięki zaplanowanym do końca 2025 r. kolejnym otwarciom.Konkurencyjna cenowo oferta sklepów Easy Auchan zawiera produkty świeże i ultra świeże, produkty bio i vege,  świeżo wypiekane pieczywo, owoce, warzywa, i dania gotowe do przygotowania w domu, marki własne Auchan, w tym gamę produktów Pewni Dobrego, a także środki chemiczne i artykuły higieniczne. Oferta produktowa ewoluuje, a asortyment w poszczególnych lokalizacjach jest dostosowywany do oczekiwań kupujących.

Klienci sklepów Easy Auchan często zaopatrują się w produkty BIO oraz produkty marki Pewni Dobrego, takie jak jaja czy kefir. Dużym powodzeniem cieszą się również mleka roślinne, przekąski tj. pistacje solone, orzechy nerkowca, kawa, mrożone owoce i warzywa na patelnię czy dania kuchni międzynarodowej, jak hummus klasyczny.