Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Żabka ma nowego dyrektora departamentu ekspansji

Piotr Kaczmarek objął stanowisko dyrektora departamentu ekspansji Żabka Polska. Wcześniej Kaczmarek był dyrektorem ds. operacyjnych w departamencie ekspansji.

Piotr Kaczmarek związany jest z Żabką od roku 2018, kiedy rozpoczął pracę na stanowisku dyrektora odpowiedzialnego za ekspansję sieci sklepów w regionie. Następnie pełnił funkcję dyrektora działu wsparcia ekspansji, a rok temu objął stanowisko dyrektora ds. operacyjnych w departamencie ekspansji.

Przed rokiem 2018 Kaczmarek przez ponad 13 lat pracował w Jeronimo Martins, gdzie jako szef ekspansji, zajmował się pozyskiwaniem lokalizacji pod sklepy Biedronki. Kaczmarek skończył Wydziału Finansów Uniwersytetu Szczecińskiego

R E K L A M A

Żabka ma 3. jednostki bużetowe

Grupa Żabka została utworzona na początku 2021 roku. Składa się z trzech podstawowych jednostek
biznesowych: Żabka Polska, Żabka Digital i Żabka Future, które są wspierane przez Przywództwo Strategiczne, definiujące strategię konsumencką, personalną i finansową.

Żabka Polska koncentruje się na działalności detalicznej i odpowiada głównie za operacyjne i handlowe aspekty działalności Grupy, w tym zarządzanie i rozwój nowoczesnej sieci placówek stacjonarnych typu modern convenience oraz ogólnopolskiej siec logistycznej Grupy.

Żabka Future stawia sobie za cel tworzenie nowych biznesów, które wspierają rozwój
grupy. Z kolei Żabka Digital odpowiada za przyspieszenie budowy najnowocześniejszego cyfrowego
ekosystemu convenience oraz poszukiwanie synergii pomiędzy dojrzałymi już biznesami cyfrowymi w portfolio dzięki technologii.

W skład Grupy Żabka wchodzą także firma Maczfit, lider rynku cateringu dietetycznego w Polsce oraz Dietly.pl, wiodąca platforma e-commerce w tym segmencie. Celem Grupy jest tworzenie i łączenie wygodnych i odpowiedzialnych rozwiązań w obszarze convenience, które ułatwiają klientom codzienne życie.

Działania w obszarze odpowiedzialności Grupa rozwija w sposób strategiczny, integrując czynniki środowiskowe, społeczne i z obszaru ładu korporacyjnego (z ang. ESG) ze strategią biznesową. W ramach strategii odpowiedzialności Grupa Żabka podjęła się zobowiązań m.in. w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, wzmacniającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz cyrkularności i dekarbonizacji.