Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Żabka rozszerza zakres usług dla klientów

Żabka rozszerza pakiet oferowanych usług. Od 13 marca br. klienci sieci mają możliwość szybkiej naprawy smartfona i wynajęcia na jej czas telefonu zastępczego.

Usługę, oferowaną we współpracy z firmą Digital Care, można zamówić przez dedykowaną stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl i nadać smartfon przesyłką kurierską w jednym z 10 tys. sklepów sieci. W ten sposób Żabka jeszcze bardziej pomaga klientom uwolnić ich czas i promuje proekologiczne zachowania – zamiast wyrzucić zepsuty telefon, warto go naprawić.

Według GUS, ze smartfona korzysta 76 proc. mieszkańców Polski, czyli 28 mln (dane za 2022 rok). Zgodnie z wynikami badania Smart Barometr 2022, aż połowa użytkowników tych urządzeń zniszczyła swój smartfon w ciągu ostatniego roku, co oznacza 14 mln uszkodzeń rocznie. Zdecydowana większość wypadków zdarza się w domu lub w pracy, podczas zwykłych, codziennych czynności. 3/4 osób deklaruje, że najczęściej uszkadzanym elementem jest wyświetlacz, a 44 proc. badanych decyduje się na naprawę zepsutego smartfona. Żabka stawia na kompleksową ofertę profesjonalnych napraw, obejmujących ponad 80% dostępnych na rynku modeli telefonów z 7 wiodących marek.

R E K L A M A

– Uwielbiamy zaskakiwać naszych klientów, rozwijając dla nich kompleksowy pakiet Wygodnych Usług. Nowością jest możliwość naprawy smartfona z Żabką i Digital Care. Zamiast wyrzucić uszkodzony smartfon warto go nadać w pobliskiej Żabce i przekazać do profesjonalnej i szybkiej naprawy. W ten sposób, zgodnie z naszą Strategią Odpowiedzialności, pomagamy klientom oszczędzić czas, pieniądze i zadbać o środowisko, ograniczając liczbę elektronicznych odpadów – mówi Przemysław Tomaszewski, dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług.

Szybka i wygodna naprawa smartfona

Usługa oferowana w Żabce jest dostępna w dwóch wariantach – naprawy autoryzowanej (z wykorzystaniem oryginalnych części producenta i z zachowaniem gwarancji) lub nieautoryzowanej, równie profesjonalnej, ale korzystniejszej cenowo, dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości zamienników. Dodatkową opcją jest wynajem telefonów zastępczych na cały okres trwania naprawy, która opiera się na popularnych modelach w wersji odnowionej i przyjaznej dla środowiska. Oferta obejmuje szeroki zakres napraw, np. wymiana zbitej szybki, uszkodzonego wyświetlacza, aparatu, głośników, portów czy naprawę telefonu po zalaniu itp. Usługę można zamówić przez specjalna stronę internetową www.digitalcare.zabka.pl. Po wskazaniu producenta i modelu smartfona, a następnie rodzaju uszkodzenia, Digital Care podaje orientacyjny koszt naprawy. Po wyborze opcji serwisowej, klient nadaje paczkę w Żabce, a następnie otrzymuje ekspertyzę i finalny kosztorys. Naprawa potrwa do 7 dni roboczych od dnia zapłaty za naprawę. Każda realizacja jest objęta 90-dniową gwarancją serwisową na wykonaną naprawę. Klient może śledzić status zgłoszenia na portalu, a po naprawie odbiera paczkę z telefonem w wybranej Żabce.

– Możliwość nadania urządzenia do naprawy za pośrednictwem najbliższej Żabki to przede wszystkim wygoda i oszczędność czasu dla klientów. Chcemy również wyjść naprzeciw potrzebom środowiska. Zależy nam na promowaniu idei naprawy zamiast wymiany na nowy. Bliskość sklepów i możliwość wyboru wariantu naprawy to ukłon w stronę użytkowników, którzy od teraz wygodnie naprawią swój smartfon „tuż za rogiem”. Dodatkowo, dla pierwszych 500 klientów przygotowaliśmy nieodpłatny montaż folii ochronnej na ekran, po wykonanej naprawie – mówi Martyna Madanowicz, Key Account Director z Digital Care.

Wygodne Usługi w Żabce

Żabka nieustannie poszerza pakiet „Wygodnych Usług”. W sklepach sieci można np. zapłacić rachunki, wpłacić lub wypłacić pieniądze, a nawet założyć konto. Najbardziej rozpoznawalną usługą w tym pakiecie są „Przesyłki kurierskie”. Ponad 75 proc. klientów kojarzy Żabkę właśnie z nią. Jest to związane ze skalą działalności sieci – usługa ta jest dostępna w ponad 10 000 sklepów na terenie całej Polski, w bardzo dobrych lokalizacjach i dogodnych godzinach – oraz aktywną współpracą, jaką Żabka prowadzi z największymi operatorami kurierskimi i sklepami internetowymi.

Żabka jest także siecią z największą liczbą kolektur LOTTO. Tym samym zarówno mieszkańcy dużych miast, jak również małych miejscowości, mają możliwość zagrania w swojej ulubionej kolekturze, blisko domu lub pracy.

Od czerwca ub.r. w sklepach sieci można oddać także buty do szybkiej, profesjonalnej naprawy lub czyszczenia. To nie tylko wydłuża ich życie nawet o kilka sezonów, ale także pozwala zadbać o środowisko naturalne. Usługi są realizowane wspólnie z woshwosh sp. z o.o., pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia, która współpracuje z lokalnymi szewcami, rekultywując to ginące rzemiosło.