15 marca odbyło się otwarcie nowych drogerii Hebe zlokalizowanych w CH Atrium Reduta, CH Dekada Grójec oraz w parku handlowym M Park w Świdniku. W najbliższych dniach na każdego odwiedzającego nowe sklepy czeka bogaty asortyment, atrakcyjne promocje i oferty specjalne.
Z okazji otwarcia nowych drogerii Hebe klienci mają możliwość skorzystania z wyjątkowych okazji. Do 20 marca 2024 r. na klientów czeka obszerna promocja „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki“ na produkty do makijażu, obejmująca ponad 11200 produktów. Marki takie jak Max Factor, L’Oréal, Pierre René czy Bourjois będą podlegały łączeniu w ramach oferty „1+1 za 1 złoty”. Inne oferty w ramach promocji „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki” obejmują akcje typu „-80%, -60% lub -50% na drugi produkt” w ramach wybranych marek. Promocja obowiązuje do wyczerpania zapasów.
Do 20 marca na kupujących czeka również wyjątkowa oferta „do -50% na profesjonalną pielęgnację twarzy”, umożliwiająca wybór produktów do pielęgnacji twarzy takich marek jak: Yasumi, Bandi, Dermika czy Bielenda Professional w bardzo korzystnej cenie.
Również do 20 marca klienci będą mogli skorzystać z promocji „-60% na drugi produkt – miksuj dowolnie w ramach jednej marki” na produkty do higieny jamy ustnej marek takich jak: Elmex, Colgate czy Sensodyne.
Dodatkowo przy zakupach za min. 80 zł zrobionych w dniach 15-19 marca 2024 r., każdy klient otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy do zrealizowania w dniach 16-24 marca. Akcja promocyjna obowiązuje wyłącznie w nowo otwartych drogeriach Hebe w Warszawie, Grójcu i Świdniku.
PARTNER PORTALU
Działalność Hebe i Jeronimo Martins
Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.