Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

REFIELD: McDonald’s wzmacnia ofertę Pasażu Warmińskiego

Refield, po sukcesie pierwszego etapu parku handlowego w Lidzbarku Warmińskim, otwartego w 2021 roku, złożył wniosek o pozwolenie na budowę drugiej fazy inwestycji w bezpośrednim sąsiedztwie.

Dodatkowe 3 500 GLA nowoczesnej przestrzeni handlowej ma na celu zapewnienie Klientom dostępu do jeszcze większej ilości sklepów. Otwarcie jest zaplanowane na pierwszy kwartał 2025 roku. Na części nieruchomości znajdować się będzie dodatkowo restauracja McDonald’s, której budowa już się rozpoczęła.

„Lidzbark Warmiński to miasto, które zamieszkuje blisko 20 000 mieszkańców. Od samego początku dostrzegaliśmy w nim ogromny potencjał handlowy, stąd w 2019 roku podjęliśmy decyzję o wybudowaniu I etapu, którego powierzchnia wynosi ok. 6000 GLA. W nim znalazło się 14 znanych i lubianych marek” – mówi Fabian Eryk Barbarowicz – Prezes Refield.

R E K L A M A

„Drugi etap inwestycji to dodatkowa przestrzeń dla sklepów, których zabrakło w pierwszym etapie, a które znacząco wzmocnią i uzupełnią tenant mix całego kompleksu” – dodaje.

Proces komercjalizacji, mający na celu pozyskanie nowych najemców, zbliża się ku końcowi, co potwierdza zaufanie, jakim cieszy się Refield wśród wiodących marek handlowych. Wśród sześciu nowych brandów są te, które pojawią się w mieście po raz pierwszy. Przykładem jest wspomniana wyżej restauracja McDonald’s, na której otwarcie czekają mieszkańcy. Nie zabraknie również nowej oferty modowej czy gratki dla fanów sportu. Firma Refield złożyła wniosek o pozwolenie na budowę, po uzyskaniu którego planuje rozpoczęcie budowy. Zakończenie prac oraz otwarcie inwestycji zaplanowane jest na pierwszy kwartał 2025 roku.

Refield, w dążeniu do dalszego rozwoju i poszerzania swojego wpływu na rynek nieruchomości handlowych, nieustannie poszukuje nowych możliwości inwestycyjnych i strategicznych lokalizacji czego dowodem jest planowany drugi etap Pasażu Warmińskiego usytuowany przy DK 51 (ul. Olsztyńska). Planowane projekty w pozostałych miastach takich jak Sanok, Ciechanów, Bartoszyce, Leżajsk czy Zwoleń są kolejnym krokiem w kierunku realizacji ambitnych celów firmy.

Refield pozostaje wierny swojej misji dostarczania wysokiej jakości inwestycji, które nie tylko odpowiadają na potrzeby współczesnych konsumentów, ale także integrują się z lokalnymi społecznościami, wspierając ich rozwój i zapewniając nowoczesne miejsca zakupów.