Livingroom i Świat Podłóg to najemcy, którzy w ostatnim czasie wzmocnili ofertę Homeparków należących do Funduszu Pradera European Retail Parks.
Homepark Targówek, zlokalizowany w północno-wschodniej części warszawskiej
aglomeracji, przy trasie S8, jest jednym z największych parków handlowych w Polsce,
oferującym 68,969 m kw. powierzchni najmu. W marcu 2024 roku dzięki otwarciu salonu
Świat Podłóg, o powierzchni 124 m kw., nie tylko poszerzono ofertę o kolejną, nową markę
oferującą podłogi drewniane i trwałe panele winylowe, ale osiągnięto stuprocentowy poziom
wynajmu lokali.
Ofertę Homepark Rawa 16 marca poszerzył, salon Livingroom. Na ponad 370 m kw.
znajdziemy przede wszystkim ofertę mebli wypoczynkowych zapewniających wygodę i
relaks. Są to zarówno sofy, narożniki, zestawy wypoczynkowe, jak i szeroka gama foteli,
łącznie z nowoczesną linią mebli „Move”, pozwalającą na dowolne, zdalne ustawienie fotela,
zagłówków i siedzisk w sofach i narożnikach, zgodnie z preferencjami użytkownika.
Livingroom jest obecny także w dwóch innych Homeparkach należących do Pradery,
doceniając ich dogodną lokalizację i atrakcyjne dla Klientów portfolio oferowanych w nich
marek.
„Sklep Livingroom w Homeparka Rawa to nasz 7 sklep w Polsce. Bardzo cieszymy się, że
nasze meble będą ponownie dostępne dla klientów na Śląsku. W naszej ofercie w Katowicach
Klienci znajdą najbardziej popularne modele, ale również nowości, które na rynku pojawią się
w tym roku. Salon w Homepark Rawa pokaże je jako pierwszy w Polsce.”- zapowiada Justyna
Walkowska, Dyrektor ds. Marketingu Home Gallery, właściciela sieci sklepów Livingroom.
Nie tylko marki wnętrzarskie
PARTNER PORTALU
Oferta Homeparków to nie tylko marki wnętrzarskie. Sukces tych parków handlowych,
odzwierciedlony w wysokim poziomie wynajmu opiera się na połączeniu wielu różnych
kategorii produktowych. W Homepark Targówek znajdziemy także ofertę modową, sportową, sklepy z artykułami dla zwierząt, szeroki wybór produktów dla dzieci oraz
supermarket. Są tutaj między innymi takie marki jak CCC, Sportano, JYSK, Pepco, Komfort,
Jula, Smyk, Świat Dziecka, Lidl oraz TK Maxx, a wkrótce także Half Price. Ta ostatnia marka
jest nowym salonem otwierającym się w Homepark Targówek również już w marcu. Jest
jedną z dynamicznie rozwijających się sieci handlowych, a spośród wielu możliwości
zdecydowała się na wybór właśnie tego parku handlowego.
Podobnie atrakcyjne portfolio, choć w nieco mniejszej skali, znajdziemy w Homepark Rawa,
obiekcie o powierzchni 7 292 m kw. GLA, w którym oprócz znanych sieciowych sklepów,
takich jak Rossmann, Maxi Zoo, Media Expert i popularnego dyskontu spożywczego
Biedronka, na pierwszym piętrze tego centrum handlowego znajdziemy marki wnętrzarskie
takie jak: DlaSpania, Mebloo, Fabryka Sypialni, Livingroom, Pan Materac, Premium Parkett,
Selene Materace i Bel-Pol.
„Najwyższy z możliwych poziom wynajmu osiągnięty w Homepark Targówek i Homepark
Rawa dowodzi skuteczności przyjętej przez nas strategii leasingowej. Nasze parki handlowe
mają ofertę atrakcyjną zarówno dla końcowego Klienta, jak i dla Partnerów biznesowych, z
którymi wiążą nas długoterminowe umowy najmu. Realizacja tej strategii prowadzona jest
zarówno przez zespół Cushman & Wakefield, zajmujący się leasingiem długoterminowym, jak
i zespół BNP Paribas Real Estate, który zarządza portfolio naszych parków handlowych i dba
o wynajem krótkoterminowy. Cieszę ze wspólnie osiąganych wyników i jestem przekonana,
że będziemy kontynuować rozwój naszych obiektów, które przyciągają coraz szersze grupy
Klientów i najemców.” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.