Pradera: Homeparki Targówek i Rawa z kolejnymi najemcami

Livingroom i Świat Podłóg to najemcy, którzy w ostatnim czasie wzmocnili ofertę Homeparków należących do Funduszu Pradera European Retail Parks.

Homepark Targówek, zlokalizowany w północno-wschodniej części warszawskiej
aglomeracji, przy trasie S8, jest jednym z największych parków handlowych w Polsce,
oferującym 68,969 m kw. powierzchni najmu. W marcu 2024 roku dzięki otwarciu salonu
Świat Podłóg, o powierzchni 124 m kw., nie tylko poszerzono ofertę o kolejną, nową markę
oferującą podłogi drewniane i trwałe panele winylowe, ale osiągnięto stuprocentowy poziom
wynajmu lokali.

Ofertę Homepark Rawa 16 marca poszerzył, salon Livingroom. Na ponad 370 m kw.
znajdziemy przede wszystkim ofertę mebli wypoczynkowych zapewniających wygodę i
relaks. Są to zarówno sofy, narożniki, zestawy wypoczynkowe, jak i szeroka gama foteli,
łącznie z nowoczesną linią mebli „Move”, pozwalającą na dowolne, zdalne ustawienie fotela,
zagłówków i siedzisk w sofach i narożnikach, zgodnie z preferencjami użytkownika.
Livingroom jest obecny także w dwóch innych Homeparkach należących do Pradery,
doceniając ich dogodną lokalizację i atrakcyjne dla Klientów portfolio oferowanych w nich
marek.

„Sklep Livingroom w Homeparka Rawa to nasz 7 sklep w Polsce. Bardzo cieszymy się, że
nasze meble będą ponownie dostępne dla klientów na Śląsku. W naszej ofercie w Katowicach
Klienci znajdą najbardziej popularne modele, ale również nowości, które na rynku pojawią się
w tym roku. Salon w Homepark Rawa pokaże je jako pierwszy w Polsce.”- zapowiada Justyna
Walkowska, Dyrektor ds. Marketingu Home Gallery, właściciela sieci sklepów Livingroom.

Nie tylko marki wnętrzarskie

PARTNER PORTALU

Kaufland

Oferta Homeparków to nie tylko marki wnętrzarskie. Sukces tych parków handlowych,
odzwierciedlony w wysokim poziomie wynajmu opiera się na połączeniu wielu różnych
kategorii produktowych. W Homepark Targówek znajdziemy także ofertę modową, sportową, sklepy z artykułami dla zwierząt, szeroki wybór produktów dla dzieci oraz
supermarket. Są tutaj między innymi takie marki jak CCC, Sportano, JYSK, Pepco, Komfort,
Jula, Smyk, Świat Dziecka, Lidl oraz TK Maxx, a wkrótce także Half Price. Ta ostatnia marka
jest nowym salonem otwierającym się w Homepark Targówek również już w marcu. Jest
jedną z dynamicznie rozwijających się sieci handlowych, a spośród wielu możliwości
zdecydowała się na wybór właśnie tego parku handlowego.

Podobnie atrakcyjne portfolio, choć w nieco mniejszej skali, znajdziemy w Homepark Rawa,
obiekcie o powierzchni 7 292 m kw. GLA, w którym oprócz znanych sieciowych sklepów,
takich jak Rossmann, Maxi Zoo, Media Expert i popularnego dyskontu spożywczego
Biedronka, na pierwszym piętrze tego centrum handlowego znajdziemy marki wnętrzarskie
takie jak: DlaSpania, Mebloo, Fabryka Sypialni, Livingroom, Pan Materac, Premium Parkett,
Selene Materace i Bel-Pol.

„Najwyższy z możliwych poziom wynajmu osiągnięty w Homepark Targówek i Homepark
Rawa dowodzi skuteczności przyjętej przez nas strategii leasingowej. Nasze parki handlowe
mają ofertę atrakcyjną zarówno dla końcowego Klienta, jak i dla Partnerów biznesowych, z
którymi wiążą nas długoterminowe umowy najmu. Realizacja tej strategii prowadzona jest
zarówno przez zespół Cushman & Wakefield, zajmujący się leasingiem długoterminowym, jak
i zespół BNP Paribas Real Estate, który zarządza portfolio naszych parków handlowych i dba
o wynajem krótkoterminowy. Cieszę ze wspólnie osiąganych wyników i jestem przekonana,
że będziemy kontynuować rozwój naszych obiektów, które przyciągają coraz szersze grupy
Klientów i najemców.” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.