Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Po dwóch latach, od powrotu na rynek, marka Sunset Suits planuje zwiększenie temapa rozwoju salonów stacjonarnych. Przedstawiciele Sunset Suits wezmą udział w targach SCF 2024 Spring, które odbędą się w dniach 9-10 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
„Zgodnie z naszymi zapowiedziami w ostatnich 2 latach skupiliśmy się na konsekwentnym rozwoju sieci i wprowadzaniu nowych salonów stacjonarnych na rodzimym rynku, znanej z dawnych lat marki Sunset Suits. Dzięki naszym wieloletnim partnerom biznesowym uruchomiliśmy salony tego brandu w obiektach outletowych w Luboniu i Annopolu, w Galerii Leszno, w CH Karolinka w Opolu, CH Vivo w Stalowej Woli, Galerii Rzeszów, a niedawno w CH Posnania i Ostrovia” – mówi Anna Strauchold, menadżer ds. ekspansji.
„Cieszymy się bardzo, gdyż wynajmujący zaufali nam i zaoferowali atrakcyjne lokalizacje. Te pozytywne relacje przekładają się na korzystne środowisko wzrostu, a to pozwala nam zwiększać tempo rozwoju. Dlatego w dalszym ciągu planujemy otwarcia kolejnych salonów Sunset Suits” – dodaje Strauchold.
Marka poszukuje powierzchni zlokalizowanych w dużych i średniej wielkości centrach handlowych, w których obecna jest już marka Giacomo Conti, a także tam, gdzie występuje duże zainteresowanie klientów elegancką modą męską.
„Nie ukrywamy, że duże znaczenie mają również oferowane nam warunki czynszowe, szczególnie na początku działalności. Na szczęście wielu wynajmujących rozumie, że proces ponownego wprowadzenia marki wraz z nowymi salonami potrzebuje więcej czasu, na osiągniecie planowanych obrotów i akceptuje niższy czynsz w pierwszych 2-3 latach umowy najmu” – dodaje Anna Strauchold.
„Jesteśmy mile zaskoczeni, choć liczyliśmy się z dobrym odbiorem informacji o powrocie tak legendarnego brandu. Spore zainteresowanie marką zaobserwowaliśmy już po uruchomieniu sprzedaży na platformie internetowej. Wielu naszych klientów pierwszy swój garnitur kupowało właśnie w Sunset Suits, co wspominają z sentymentem. Do dzisiaj otrzymujemy wiele przesympatycznych maili, które opisują niejedną ciekawą historię z garniturem Sunset Suits. Ponadczasową elegancję oferty docenia na szczęście także młodsze pokolenie panów. Śluby, studniówki, komunie czy konferencje to wydarzenia, na których nie może zabraknąć eleganckich stylizacji. Połączenie znakomitej jakości materiałów oraz ponadczasowego krawiectwa sprawi, że każdy mężczyzna poczuje się w naszych garniturach atrakcyjnie i jednocześnie komfortowo”– mówi Zbigniew Markowski, właściciel marki.
Markowski podkreśla, że wypracowanie rozpoznawalności marki i ugruntowanie stałej grupy klientów to bardzo długi, wieloletni proces, nawet jeśli mówimy o marce z historią i pewnym stopniu rozpoznawalności.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Zdajemy sobie z tego doskonale sprawę, dlatego od początku reaktywacji marki ogromne nakłady przeznaczamy na wszelkiego rodzaju akcje marketingowe. Podobnie jak w Giacomo Conti bardzo dużą uwagę przykładamy do jakości obsługi. Klient poszukujący odzieży męskiej najlepszej jakości i o ponadczasowym klasycznym kroju to klient bardzo wymagający, ceniący bezpośredni kontakt z doradcą. Stąd też wprowadziliśmy i bardzo prężnie rozwijamy usługę Eksperta Wizerunku, by jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby eleganckich mężczyzn. Każdy początek jest trudny, cieszy nas jednak bardzo wzrostowa tendencja naszych obrotów”– dodaje Zbigniew Markowski.
W marce Sunset Suits zawarte jest wszystko to, co kojarzy się z klasycznym modowym wzornictwem, dostojnymi kreacjami, a także bezkompromisową elegancją zainspirowaną najlepszymi krojami historycznej i współczesnej elegancji. Tutaj z pewnością znajdą coś dla siebie wszyscy fani trendów: „old money” czy „vintage”.
Giacomo Conti natomiast to oczywiście w dalszym ciągu elegancja, ale z nutą włoskiej nonszalancji i fantazji. Marka proponuje modne kroje i materiały, które świetnie korespondują z nowoczesnym podejściem do stylu casual. To połączenia, w wielu przypadkach rozwiązania w kierunku uniwersalności codziennego, biznesowego i formalnego charakteru.
„Oferta obu marek zatem w pewnym sensie częściowo przenika się, a z drugiej strony bardzo uzupełnia. Marka Sunset Suits wyróżnia się zatem pośród innych marek z segmentu mody męskiej, a tym samym stanowi ciekawy i atrakcyjny dodatek do oferty każdej wielkomiejskiej galerii handlowej. Mamy bardzo szerokie plany w kontekście rozwoju sieci salonów, więc śmiało możemy powiedzieć, że 2024 rok będzie zdecydowanie spod znaku brandu Sunset Suits” – mówi Markowski.