W Bonarce został otwarty nowy sklep marki The North Face

W ostatnim tygodniu marca w Centrum Handlowym Bonarka w Krakowie otwarto sklep amerykańskiej marki outdoorowej The North Face. Na powierzchni 134 mkw. znaleźć można szeroki asortyment odzieży od kurtek na każdą porę roku przez polary, koszulki, spodnie i obuwie, po bieliznę i akcesoria.

Lokal otwarty w centrum handlowym Bonarka powstał w nowym koncepcie marki zakładającym ekspozycję na dużej powierzchni sprzedaży pozwalającej na pokazanie w pełnej odsłonie zarówno kolekcji outdoorowych jak i miejskich.

Dla osób ceniących komfort

Krakowski sklep z pewnością przypadnie do gustu miłośnikom aktywnego stylu życia. Można w nim znaleźć profesjonalne produkty przeznaczone dla alpinistów, wspinaczy, biegaczy, podróżników czy miłośników pieszych wędrówek. Odzież amerykańskiej firmy to produkty stworzone z myślą o ekstremalnych warunkach, zapewniające komfort i bezpieczeństwo podczas ekstremalnej wyprawy, jak również kolekcja odzieży dla osób aktywnych, która lubią czuć się komfortowego każdego dnia.

The North Face jest wiodącą marką odzieży outdoorowej, której produkty od ponad 50 lat współtworzone i testowane są przez sportowców podczas licznych ekspedycji. Nowy salon marki zlokalizowany jest na poziomie + 1 naprzeciwko salonu 4F.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Ponad 95 tys. mkw.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum handlowe, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 95 tys. m² powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Primark, Peek & Cloppenburg, TK Maxx oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 3200 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Właścicielem i zarządcą Bonarki jest NEPI Rockcastle.