InPost Pay ma już 1 milion użytkowników

Już 1 mln użytkowników korzysta z rewolucyjnej usługi InPost Pay, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku. InPost Pay został nagrodzony w konkursie Mobile Trends Awards 2023 – zdobywając statuetkę w kategorii Fintech, a w kategorii głównej Kapituła Konkursu przyznała aplikacji drugie miejsce.

InPost Pay jest również tegorocznym laureatem w plebiscycie Cashless Pay – jako najciekawszy projekt płatniczy 2023 roku.

– Oferujemy prosty, jedno-klikowy proces zakupowy, który eliminuje główne trudności e- commerce w Polsce. Nasze rozwiązanie zwiększa konwersję zakupową nawet o 30-70%, w zależności od branży sklepu internetowego.

Dodatkowo pomagamy w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla naszych partnerów e-commerce – pozyskujemy ich spośród milionów korzystających z usług InPost. Skracamy również cały proces zakupowy do kilkudziesięciu sekund, zachowując przy tym możliwość cross-sellu oraz lojalizacji klientów przez sprzedającego – powiedział Szymon Wałach, VP ds. Digital i Strategii InPost.

– Jesteśmy zadowoleni, że eksperci doceniają, jaką rewolucją jest InPost Pay w e-commerce. Dziękuję Kapitule za te wyjątkowe wyróżnienia – dodał.

PARTNER PORTALU

Kaufland

InPost Pay to usługa, która łączy płatność i dostawę za pomocą jednego przycisku – dostępnego zarówno na karcie produktu, jak i w koszyku. Wystarczy wybrać opcję „Utwórz koszyk z InPost Pay”, a następnie przejść do InPost Mobile, aby sfinalizować zakup. Aplikacja automatycznie zaproponuje preferowaną formę dostawy oraz metodę płatności – wystarczy podać je tylko raz podczas rejestracji. Dodatkowo, wszystkie informacje dotyczące zamówień będą dostępne w jednym miejscu.

Ponadto, nowa usługa InPost, oferuje najpopularniejsze metody płatności – takie, jak płatności kartą VISA i Mastercard w tym, Google Pay czy Apple Pay oraz BLIK. Użytkownikowi podpowiada się też najbardziej dogodna forma dostawy – do maszyny Paczkomat®, punktu PUDO lub kurierem.
Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej.

Już od 12 lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. Co roku, konkurują ze sobą silne marki, które oceniane są za dostosowanie się do potrzeb użytkowników, innowacyjność oraz rozpoznawalność.

Statuetki Mobile Trends Awards przyznawane są przez Kapitułę Konkursową, w której skład
wchodzą eksperci od lat związani z branżą mobile.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nagroda Cashless Pay 2023 została przyznana przez czytelników cashless.pl, którzy
uczestniczyli w głosowaniu na najciekawszy projekt płatniczy, najciekawszą kartę oraz
najciekawsze wydarzenie branży płatniczej 2023 r. W tym roku plebiscyt uzyskał rekordową
liczbę głosów – ponad 10 tys.

Nowe usługi od InPost – zarówno InPost Pay, jak i InPost Fresh – dynamicznie się rozwijają.
Z InPost Pay korzysta już 1 mln konsumentów, natomiast aplikacja InPost Fresh ma już
1,5 mln pobrań, a użytkownicy platformy mogą wybierać spośród prawie 300 tys. ofert
w 6 kategoriach produktowych. Ponadto, Aplikacja InPost Mobile, z której zadowolonych
jest 90% badanych – ma już 12 mln użytkowników.

O InPost

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce.

Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Sieć InPost to dziś największy i najwygodniejszy w Europie zautomatyzowany system odbioru i doręczania paczek, obejmujący ponad 35 tysięcy nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i ponad 30 tysięcy punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców.

Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek. Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, przystąpił do inicjatywy SBTi – do 2040 roku zamierza osiągnąć pełną neutralność klimatyczną.