Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Żabka rozwija nowy koncept ze strefą konsumpcyjną i rozbudowaną ofertą gastronomiczną

W poznańskim centrum handlowym Avenida Żabka otworzyła nową, wyjątkową placówkę ze specjalną strefą gastronomiczną, w której można wygodnie usiąść i zjeść ciepły posiłek.

Punkt został wyposażony m.in. w nowoczesne urządzenia ułatwiające obsługę oraz stoliki i blaty, przy których można swobodnie zjeść ciepły posiłek i napić się kawy czy shake’a, słuchając muzyki. Klienci znajdą tu poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café, a także cztery rodzaje frytek z różnymi dodatkami.

– Priorytetem Żabki jest odpowiadanie na potrzeby klientów, tak aby upraszczać ich życie i uwalniać czas. W sklepie w centrum handlowym Avenida łączymy zakupy z gastronomią i konsumpcją. Chcemy zapewnić klientom możliwość nie tylko szybkiego kupna ciepłych przekąsek, w tym nowych dań na bazie frytek, kawy czy shake’a, ale również ich wygodnego spożycia na miejscu, w komfortowych warunkach, np. w przerwie między zakupami. W obsłudze klientów pracowników wspomogą nowoczesne urządzenia –mówi Piotr Pszonka, dyrektor rozwoju handlu w Żabka Polska.

Trzy wydzielone strefy

Sklep znajduje się na parterze centrum handlowego, a powierzchnia sali sprzedaży wynosi 102 mkw. Punkt tworzy spójną kompozycję pod względem nawigacyjnym, która prowadzi konsumenta przez różne etapy zakupów. W placówce są wydzielone trzy strefy, różniące się także kolorystyką: sklepowa, gastronomiczna i konsumpcyjna.

Część gastronomiczna wraz z konsumpcyjną stanowią 2/3 powierzchni sali sprzedaży. Strefę konsumpcyjną dobrze widać już od wejścia. Dominują w niej intensywne kolory: żółty, czerwony i pomarańczowy, a na ścianach zastosowano dekoracyjną mozaikę. Strefa ta jest dodatkowo oświetlona. Z kolei wzdłuż witryny sklepowej znajdują się wysokie stoliki, a dla wygody klientów robiących zakupy z małymi dziećmi przygotowano dziecięce foteliki. Spożywaniu posiłków towarzyszy muzyka. Wnętrze sklepu zostało wzbogacone m.in.: intrygującą fototapetą, realistycznym „deszczem frytek” czy trzema dużymi ekranami, na których prezentowana jest oferta produktowa.

Szersza oferta gastronomiczna

Klienci mogą spróbować nowości, czyli dań na bazie frytek, takich jak: frytki z dojrzewającym salami i dodatkami, frytki z kiełbasą pieczoną i dodatkami, frytki z salsą meksykańską, jalapeño i dodatkami oraz frytki z kebabem z kurczaka i dodatkami. Do ich dyspozycji jest także cały asortyment szybkich przekąsek na ciepło, znanych z Żabka Café, w tym również przekąski z oferty #PROSTOzPIECA, przygotowywane w piecu hybrydowym: nuggetsy, stripsy i popsy z kurczaka, chrupboxy (czyli zestawy frytek z dodatkiem mięsnym), zapiekanki, burgery oraz churrosy.

W punkcie gastronomicznym Żabki można zamówić również gorącą, świeżo mieloną kawę – z opcją dodania do niej mleka krowiego, w tym także bez laktozy czy napoju owsianego. Na uwagę zasługują też ciepłe wypieki, zarówno słodkie, jak i wytrawne, np. croissanty. Miłośników słodkości na zimno ucieszy zaś możliwość zakupu shake’ów, sprzedawanych w trzech smakach: waniliowym, truskawkowym i czekoladowym.

Nowoczesne urządzenia dla wygody klienta i obsługi

Strefa gastronomiczna jest wyposażona w specjalne ergonomiczne szuflady chłodniczo-mroźnicze, dzięki czemu obsługa klientów przebiega jeszcze szybciej i sprawniej. Mogą one służyć jako moduły chłodnicze lub mroźnicze, w zależności od potrzeby. Natomiast większą wydajność pomaga osiągnąć nowa witryna grzewcza. Dzięki niej burgery i inne produkty z oferty #PROSTOzPIECA pozostają ciepłe nawet przez kilkadziesiąt minut, co pozwala pracownikom na szybszą obsługę klientów.