Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

KOKU Sushi wprowadza nowy koncept i otwiera kolejne restauracje

Początek roku przyniósł sieci franczyzowej KOKU Sushi wzrost obrotów na poziomie 18 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Podwyższeniu uległa także liczba paragonów w sieci oraz ich średnia wartość.

„To wyraźny sygnał, że inflacja nie dotyka konsumentów już tak mocno. Czujemy ożywienie w branży, zarówno po stronie gości restauracji, jak i przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z siecią” – mówi Piotr Olechno, współwłaściciel KOKU Sushi.

W roku 2024 roku sieć restauracji sushi powiększyła się o kolejne dwa lokale: w Nysie oraz we Wrocławiu. Obie restauracje zostały zaprojektowane według odświeżonej koncepcji wnętrza, z elementami japońskich krajobrazów. Obecnie trwają też rozmowy z kolejnymi potencjalnymi franczyzobiorcami oraz poszukiwanie lokalizacji dla czterech partnerów sieci, którzy chcą otworzyć restauracje w swoich miastach.

„Pracujemy właśnie nad nowym konceptem, stanowiącym odpowiedź na potrzeby naszych franczyzobiorców, sfokusowanych na szybki rozwój w ramach sieci. Odświeżony, nowoczesny design i lekko zmodyfikowane menu oraz niższe koszty inwestycji pozwolą właścicielom istniejących już restauracji efektywniej skalować biznes. Planujemy, że pierwszy tego typu lokal powstanie w Białymstoku jeszcze w tym półroczu. Później wejdzie on do oferty franczyzowej i będzie dostępny dla wszystkich współpracujących z nami przedsiębiorców” – mówi Urszula Olechno.

„Od dłuższego czasu silnie działamy w obszarze edukacji biznesowej, szczególnie w kontekście przyszłych i obecnych franczyzobiorców. Wkrótce otworzymy się jednak na szersze grono odbiorców poprzez podcast, w którym będziemy dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem związanym z branżą gastronomiczną. Mamy nadzieję, że stanie się on źródłem inspiracji i praktycznych wskazówek dla wszystkich osób, marzących o prowadzeniu własnej, dochodowej restauracji” – dodaje Magdalena Matejczuk, manager sieci.

KOKU Sushi liczy 48 punktów w całej Polsce. Franczyza oferuje trzy modele współpracy: restaurację KOKU Sushi, KOKU Sushi Premium oraz KOKU Sushi POINT.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz