Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Grupa Muszkieterów: Intermarché otwiera drugi sklep w Zielonej Górze

Sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła drugi punkt sprzedaży w Zielonej Górze. Kolejnym otwarciem sieć symbolicznie umacnia powrót do Zielonej Góry, która jest kolebką marki w Polsce.

Na początku marca br. sieć Intermarché otworzyła placówkę przy ul. Szosa Kisielińska 22. Już wtedy zapowiadała, że to dopiero początek ambitnych planów dotyczących powrotu marki do Zielonej Góry, a klienci mogą spodziewać się w niedługim czasie otwarcia kolejnych dwóch placówek w mieście oraz tylu samo przysklepowych stacji paliw. Sieć konsekwentnie realizuje plan działania i na niewiele ponad miesiąc po otwarciu pierwszego punktu sprzedaży, wystartowała z kolejną placówką – przy ul. Batorego 81.

Drugi sklep Intermarché w Zielonej Górze posiada ponad 1200 mkw. powierzchni, 4 samoobsługowe i 4 tradycyjne kasy. W sklepie jest zatrudniona 35-osoba kadra pracownicza. Placówkę warto odwiedzić już w dniu oficjalnego otwarcia, tj. 18 kwietnia br. (czwartek). Na klientów sklepu czekają liczne atrakcje – od specjalnych rabatów, licznych niespodzianek, aż po degustacje kulinarne.

Szeroka oferta produktowa

Placówka Intermarché przy ul. Batorego 81 zamierza przyciągać uwagę mieszkańców Zielonej Góry i okolic szeroką ofertą produktową. W asortymencie sklepu znajdują się nie tylko świeże warzywa i owoce czy wypieki, ale też duży wybór artykułów mięsno-wędliniarskich i garmażeryjnych. Wśród nich klienci znajdą wyroby od lokalnych dostawców oraz te przygotowywane na miejscu przez doświadczonych rzeźników, metodą rzemieślniczą, w przysklepowej wędzarni opalanej drewnem, co zapewnia produktom niepowtarzalny smak i aromat. W ofercie zielonogórskiej placówki przy ul. Batorego 81 znajdziemy także artykuły z takich kategorii jak Zdrowy Styl Życia czy Kuchnie Świata, a także nowości w postaci kategorii „food to go” i „ready to eat”, czyli propozycje garmażu ciepłego i zimnego na wynos. W supermarkecie jest wydzielona także strefa „dla domu” ze specjalną aranżacją oraz szeroką ofertą produktów przemysłowych. Nie brakuje również sekcji z produktami dla dzieci, artykułów dla zwierząt oraz dużej strefy win i alkoholi z całego świata.

Nowocześnie i wygodnie – koncept Power 2.0

Sklep przy ul. Batorego 81, podobnie jak punkt przy ul. Szosa Kisielińska 22, jest w pełni spójny z konceptem Power 2.0. To najnowszy i najbardziej nowoczesny format, jaki oferuje Intermarché. Wyróżnia go zoptymalizowana ścieżka zakupowa i jeszcze lepsza ekspozycja towarów, zwłaszcza produktów z kategorii świeże. Zgodnie z ideą konceptu, są one zgrupowane w formę ryneczku, zajmującego połowę sali sprzedaży. Charakterystyczną cechą modelu jest także ułożenie części sklepu poza ryneczkiem w tzw. „układ w grzebień”, prostopadle do strefy sezonowej, co zapewnia klientom doskonały wgląd w każdą alejkę i łatwe odnajdywanie interesującej ich kategorii produktowej. Każdy z elementów sklepu w nowym koncepcie został dokładnie zaprojektowany, z myślą o wygodzie klientów, co sprawia, że codzienne zakupy są intuicyjne i przyjemne.

– Zielona Góra jest bardzo ważną częścią historii sieci, dlatego nasza obecność i możliwość docierania do lokalnych mieszkańców jest wyjątkowo ważna. Teraz otworzyliśmy placówkę przy ul. Batorego, ale zdecydowanie nie mówimy pas. W maju tego roku planujemy wystartować z kolejnym punktem sprzedaży, przy ul. Makowej 14. O szczegółach tej inwestycji na pewno będziemy jeszcze informować – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Grupa Muszkieterów w Polsce

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.