Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

CH Plaza Rzeszów z niestandardowym najemcą

Nowoczesny system kolejkowy w Punkcie Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta, wprowadzony w CH Plaza Rzeszów, usprawni obsługę mieszkańców. System poprawi efektywność obsługi i da jeszcze większy komfort mieszkańcom. Poprawa jakości obsługi jest możliwa także dzięki rezygnacji z punktu obsługi klientów Zarządu Transportu Miejskiego.

Punkt Obsługi Mieszkańców w CH Plaza Rzeszów jest jedną z kilku takich placówek działających w rzeszowskich centrach handlowych. W Punktach można załatwić m.in. wydanie lub wymianę dowodu osobistego, zameldowanie, nadanie numeru PESEL, rejestracja pojazdu, wydanie prawa jazdy, złożenie pisma do urzędu.

Teraz w Punktach takich jak ten działający w CH Plaza Rzeszów wdrożone zostało kompleksowe rozwiązanie, które nie tylko zarządza przepływem klientów, ale również wspomaga ich obsługę na każdym etapie kontaktu z urzędem. Dzięki temu oczekiwanie na załatwienie sprawy urzędowej w punkcie będzie krótsze.

Dodatkowo lepszą obsługę w punkcie w CH Plaza Rzeszów zapewni zrezygnowanie ze współpracy z Zarządem Transportu Miejskiego. Miejsce zwolnione przez tę instytucję zwiększy liczbę stanowisk dla mieszkańców i przyśpieszy obsługę klientów odwiedzających punkt oraz znacząco zmniejszy kolejki.

Od teraz w Punkcie Obsługi Mieszkańców w CH Plaza Rzeszów do dyspozycji mieszkańców są dwie nowe funkcjonalności systemu:

  • dla klientów chcących załatwić swoją sprawę w konkretnym dniu czy godzinie, bez oczekiwania w kolejce udostępniono stronę: https://rezerwacje.erzeszow.pl, gdzie w prosty sposób można dokonać wyboru wydziału, sprawy, daty i godziny wizyty w punkcie obsługi. Uproszczony formularz rezerwacji umożliwia w szybki sposób umówienie spotkania z urzędnikiem. Na krótko przed wizytą w punkcie należy ją potwierdzić w biletomacie. Jeśli podczas rezerwacji wizyty wybrano powiadomienie SMS, klient otrzyma także informację o zbliżającym się momencie obsługi.
  • mieszkańcy przychodzący do punktu „z marszu” mają możliwość pobrania biletu ze zlokalizowanego na miejscu biletomatu i sprawdzenia stanu kolejki nie tylko na ekranie monitora znajdującego się w punkcie, ale także na stronie erzeszow.pl, co umożliwia wykorzystanie czasu oczekiwania na wypicie kawy czy zrobienie zakupów w galerii.

Przy Punkcie Obsługi Mieszkańców Miasta Rzeszowa w CH Plaza Rzeszów działa także punkt fotograficzny świadczący usługi natychmiastowej fotografii potrzebnej do złożenia wniosku o wybrany dokument potwierdzający tożsamość.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz