Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Galeria Wiślanka powiększyła swoją ofertę i przebudowała strefę restauracyjną

Galeria Wiślanka rozpoczęła tegoroczną wiosnę zaskakując swoich klientów nowościami. W ostatnim czasie oferta gastronomiczna największego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach powiększyła się o trzy nowe restauracje serwujące menu tajskie, amerykańskie i tureckie.

To jednak nie koniec zmian. W Galerii właśnie zakończyła się przebudowa ogólnodostępnej strefy food-court. Dzięki temu goście obiektu zyskali przestrzeń do spotkań przy daniach kuchni z całego świata, zapewniającą bardziej kameralną atmosferę. W związku z otwarciem nowych restauracji, dla komfortu klientów zwiększono także liczbę miejsc siedzących.

Galeria Wiślanka od chwili otwarcia pozostaje najnowocześniejszym i zapewniającym największą ofertę zakupową centrum handlowym w mieście Żory. To jak bardzo jest istotnym punktem na mapie w całym regionie uosabia hasło kampanii wizerunkowej brzmiące „Słyszysz? Tu bije serce miasta”. Wiślanka stała się modnym miejscem spotkań i spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół.

Centrum handlowe zapewnia szeroki przekrój lubianych i popularnych marek, ale o sile Wiślanki stanowi także największa oferta restauracji i kawiarni pod jednym dachem, która jest czynna dla gości 7 dni w tygodniu, także w niedziele niehandlowe. Dodatkowym atutem obiektu jest także rozbudowana przestrzeń rozrywkowa, którą tworzy jedyny w mieście kilkusalowy multipleks sieci Helios czy nowoczesna sala zabaw Jupiter, które także są otwarte każdego dnia.

Coraz mocniejsza oferta gastronomiczna

Zgodnie z potrzebami mieszkańców całego regionu, ale również oczekiwaniami współczesnych klientów, w ostatnim czasie Galeria zdecydowała się powiększyć swoją ofertę gastronomiczną o trzy nowe restauracje. Do grona najemców dołączył lokal Big Beef Burger, w menu którego można znaleźć przede wszystkim soczyste burgery przyrządzane z najwyższej jakości mięsa. W restauracji Thai Express klienci mogą znaleźć całe bogactwo smaków kuchni tajskiej. Z kolei Kebaya zdobyła uznanie smakoszy serwując klasyczne i nietypowe warianty tureckiego kebaba podawanych w cienkiej picie, bułce czy na talerzu. Nowe restauracje stanowią uzupełnienie bogatego portfolio marek gastronomicznych, które tworzą Pizza Hut, Makarun, Pyszne na wagę, Zaparowany Bąbel oraz kawiarnie i lodziarnie – Lodomania, Sopelek, American Ice Dream.

W ostatnich dniach Galeria Wiślanka zaskoczyła także swoich klientów przebudowaną strefą restauracyjną działającą pod nazwą Wiślanka Food, która została zaprojektowana tak, by jeszcze lepiej wpisywać się w nowoczesny i industrialny design obiektu. Dzięki wprowadzonym zmianom i przeprojektowaniu przestrzeni, goście centrum handlowego mogą zrelaksować się między zakupami, korzystając z nowych mebli i znacznie większej liczby wygodnych miejsc siedzących. Teraz strefa food-court daje też jeszcze większą możliwość odbycia spotkań z najbliższymi w bardziej komfortowej i kameralnej atmosferze.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wiślanka to blisko 20 tys. mkw. GLA

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, Lee Cooper, 4F, Big Star, Diverse, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Quiosque, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, kaes, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.