Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

T-Mobile wprowadza nowy koncept salonów sprzedaży

T-Mobile Polska otworzył Magenta Experience Center (MEC), pierwsze tego typu miejsce na mapie Polski i Warszawy zlokalizowane w galerii Westfield Mokotów.

„W T-Mobile Polska działamy tak, aby dawać naszym klientom jeszcze więcej najlepszych doświadczeń. Każdego dnia chcemy być #BLIŻEJ nich, aby mogli jeszcze #BARDZIEJ doświadczać mocy Magenty. Dlatego właśnie otworzyliśmy właśnie Magenta Experience Center (MEC)! To unikatowe, pierwsze tego typu miejsce na mapie Polski i Warszawy (zlokalizowane w galerii Westfield Mokotów), w którym słowo „doświadczenie” będzie odmieniane przez wszystkie przypadki, a nowe technologie będą dostępne na wyciągnięcie ręki” – wskazał operator w informacji prasowej.

Czym wyróżnia się MEC?

To przestrzeń przygotowana według najwyższych standardów, wypełniona po brzegi nowoczesnymi sprzętami, w której specjalnie wyszkoleni konsultanci i konsultantki wprowadzą każdego do świata Magenty. MEC nie jest zwykłym, brandowym salonem. To wyjątkowe, kipiące energią miejsce spotkań, w którym chcemy nie tylko dawać klientom najlepsze doświadczenia i prezentować im najnowsze technologie, ale także czerpać z ich opinii i uczyć się od nich, by wdrażać jeszcze lepsze usługi i oferty, zaznaczono także.

“Nowe technologie coraz mocniej przenikają do naszej codzienności. W T-Mobile mówimy, że technologie to styl życia – styl, do którego chcemy każdego zachęcić. Dlatego stworzyliśmy unikatowe miejsce, jakim jest Magenta Experience Center, w którym każdy znajdzie swoje miejsce i będzie mógł być #BLIŻEJ świata T-Mobile. Drzwi MEC są otwarte dla wszystkich, bo w T-Mobile jesteśmy zaufanym partnerem naszych użytkowników. Wspieramy ich każdego dnia zapewniając najlepsze doświadczenia, ale również najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfortu. A to nadal nie wszystko, bo w MEC, dzięki wykorzystywaniu ekologicznych rozwiązań w duchu zrównoważonego rozwoju, chcemy inspirować naszych gości do wdrażania takich postaw również w swoim najbliższym otoczeniu – mówi Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

Magenta Experience Center to najnowocześniejsza przestrzeń T-Mobile, nie będąca tylko miejscem do załatwiania najbardziej standardowych spraw związanych z naszą ofertą.

Odwiedzający MEC wkraczają do świata T-Mobile i najnowszych technologii, które znajdują się dosłownie na każdym kroku, pomimo aż 240m2 przestrzeni. AI, AR, największy phone wall w Polsce, tablety, tablety, laptopy, smartwatche czy słuchawki… A ponadto stanowisko z dronami, drukarka 3D, drukarka do folii ochronnych czy gogle AR. Z kolei w strefie Magenta DOM, oprócz typowo domowych sprzętów i rozwiązań jak telewizory, dekodery czy routery 5G, można poczuć się jak we własnym centrum rozrywki, testując rozwiązania VR. Dla fanów gamingu w strefie z konsolami każdy może przenieść się do świata najlepszych gier.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

MEC oddaje do dyspozycji również przestrzeń coworkingową i możliwość nagrywania podcastów. Do tego posłuży Wam specjalne studio podcastowe. Centrum to także przestrzeń edukacyjna – planowane są spotkania z ekspertami ds. cyberbezpieczeństwa, hackatony, premiery nowych urządzeń – w multimedialnej i interaktywnej przestrzeni MEC czeka na Was mnóstwo inspiracji i wiedzy.

Wyjątkowe doświadczenie zakupowe

„MEC powstało dzięki naszej strategii customer experience. Wsłuchiwanie się w głos naszych klientów, zbieranie ich głosów i opinii, wdrażanie zmian, które są odpowiedzią na ich potrzeby, to elementy naszej strategii, którą sukcesywnie realizujemy. A teraz chcemy tworzyć jeszcze bliższą, lepszą relację z naszymi użytkownikami, dając im w Magenta Experience Center najlepsze doświadczenia i obsługę na najwyższym poziomie, ale nie tylko. MEC to inspirujące miejsce spotkań, wspólnej pracy i edukacji, w ramach szerokiej palety planowanych wydarzeń. Wszystkim twórczym osobom oferujemy też możliwość nagrania własnego podcastu w specjalnej strefie podcastowej. Jednym słowem – chcemy, aby nasi klienci i wszyscy odwiedzający MEC mogli bardziej doświadczać nowych technologii i możliwości, jakie daje Magenta. Chcemy, by mogli poczuć się naprawdę wyjątkowo, jak prawdziwy VIP – dodaje Goran Markovic, członek zarządu, dyrektor ds. B2C w T-Mobile Polska.

Magenta to nie jedyny kolor ściśle związany z przestrzenią MEC. W nowej przestrzeni operator wykorzystuje materiały z recyklingu, korzysta z zielonej energii i wykorzystuje jak najbardziej proekologiczne rozwiązania. Goście znajdą specjalny pojemnik (tak jak w każdym salonie T-Mobile w Polsce), do którego można wrzucić stary, niepotrzebny telefon i tym samym wesprzeć Szlachetną Paczkę.