Grupa Muszkieterów: Bricomarché przyspiesza ekspansję

W kwietniu br. Bricomarché, jedna z czołowych sieci sklepów „dom i ogród” na polskim rynku, wystartowała z aż 6 placówkami w różnych regionach kraju. Co więcej, w ciągu pierwszych czterech miesięcy 2024 zrealizowała niemal 70 proc. całorocznego planu otwarć.

Marka konsekwentnie realizuje strategię ekspansji i ma ambicję, by objąć 3. miejsce na rynku DIY w Polsce.

Bricomarché wciska pedał gazu

Od początku br. sieć Bricomarché otworzyła łącznie 17 nowych punktów, z czego aż 6 z nich uruchomiła w samym kwietniu. Placówki znajdują się w 4 różnych województwach: małopolskim (Trzebinia, Gorlice, Wadowice), kujawsko-pomorskim (Wąbrzeźno), podkarpackim (Tarnobrzeg) oraz wielkopolskim (Międzychód). Każdy z nowych sklepów jest pierwszym punktem sieci w danym mieście. Łączna powierzchnia tych placówek wynosi niemal 25 000 mkw., z czego 17 200 mkw. zajmują hale handlowe, a 7 050 mkw. ogrody zewnętrzne. W każdym ze wspomnianych sklepów pracuje specjalnie wyszkolona kadra, w sumie 160 osób.

– Niezmiennie i z dużym zapałem realizujemy naszą strategię ekspansji, zarówno poprzez tradycyjne otwarcia nowych sklepów, jak i przyłączenia funkcjonujących placówek do sieci. Cieszy nas, że w kwietniu zarówno obecni, jak i nowi franczyzobiorcy zdecydowali się z nich skorzystać i razem z nami poszerzać dostęp do oferty Bricomarché w kolejnych miejscowościach. To dzięki wspólnej pracy i zaangażowaniu udało nam się osiągnąć imponujący wynik 6 otwarć w ciągu miesiąca – mówi Katarzyna Jańczak-Stefanide, Dyrektor Generalna Bricomarché.

PARTNER PORTALU

Kaufland

W placówkach Bricomarché klienci mogą korzystać nie tylko z szerokiej oferty produktów do dom i ogrodu, ale także dodatkowych usług unikatowych dla indywidualnych sklepów – między innymi transportu artykułów pod wskazany adres, cięcia drewna czy wycinania otworów w zlewozmywakach. Ponadto, sieć oferuje wyjątkową ofertę promocyjną w ramach programu lojalnościowego Moje Bricomarché, dzięki któremu można korzystać z benefitów akcji lojalnościowej „skanujesz-zyskujesz”.

Bricomarché w Grupie Muszkieterów

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. w rankingu najlepszych polskich pracodawców tygodnika „Wprost” (28. miejsce w 2023 r.), na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.