Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Tchibo rozwija się w ramach nowego konceptu

Mapa Torunia wzbogaciła się o lokal Tchibo w nowej odsłonie. Znajduje się on w Toruń Plaza. To drugi punkt Tchibo w Polsce, która powstał według nowego konceptu. Znacząco powiększona została przestrzeń kawiarniana. Nowy koncept podkreśla zwrot marki w stronę kawowego dziedzictwa.

Dzięki odświeżonej aranżacji, kawiarnie Tchibo są odpowiednim miejscem na krótką przerwę w trakcie zakupów, spotkanie z przyjaciółmi i rodziną, zatracenie się w ulubionej lekturze czy dokończenie służbowych zadań. Klienci mogą napić się wyśmienitej kawy, herbaty lub innych napojów sezonowych. Są one serwowane w powiększonej i wysuniętej na pierwszy plan przestrzeni kawiarnianej. Zmiany w salonie obejmują również wprowadzenie cyfrowych elementów – menu jest wyświetlane na nowoczesnych ekranach, a w witrynach zamiast tradycyjnych plakatów pojawiły się cyfrowe komunikaty.

Bogata oferta smaków

Klient, przychodząc do lokalu Tchibo znajdzie kawę najbardziej odpowiadającą jego preferencjom, dzięki wsparciu wyspecjalizowanych doradców i baristów. Nie tylko może ja wypić, ale i zakupić ulubioną mieszankę, wybierając spośród wariantów ziarnistych, mielonych oraz instant, i zabrać ją do domu. Aby móc ją w odpowiedni sposób zaparzyć, klient może zakupić na miejscu ekspres i akcesoria do parzenia kawy. W coffee bar’u klainet nie tylko może napić się kawowych specjałów, ale i herbaty czy zjeść świeże ciasto i przekąskę.

Powiększenie przestrzeni kawiarnianej nie oznacza rezygnacji z oferty non-food. Dla klientów dostępna jest strefa zakupowa z odzieżą, produktami do aranżacji wnętrz i wyposażenia domu została jednak przeniesiona w głąb lokalu, a jej pełen zakres jest zawsze dostępny w sklepie internetowym marki.

Moc atrakcji dla pierwszych klientów

Dla klientów przygotowano szereg atrakcji na inaugurację nowej odsłony lokalu dla klientów. W dniach 9-11 maja można skorzystać z rabatu -30% na kawę, kapsułki, ekspresy i inne akcesoria kawowe oraz -20% na pozostały asortyment. Na wyjątkowe prezenty mogą liczyć także Klubowicze TchiboCard, którzy odwiedzą lokal w Toruniu w nowej odsłonie, zaś wszyscy posiadacze kuponu rabatowego otrzymają słodkie co nieco. W dniach 9-10 maja (czwartek-piątek) będzie też okazja, aby zakręcić kołem fortuny Tchibo, zaś 11 maja (sobota) w godzinach 10-18 na terenie galerii Toruń Plaza będą mieć miejsce pokazy baristyczne.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Klient może również spróbować nowych propozycji z aktualnego, sezonowego menu. Można w nim znaleźć na przykład 3 propozycje na bazie matchy, Iced Hibiscus Latte z nutą hibiskusa oraz Iced Coco Oat Latte – wegańską odsłonę znanego już klientom Tchibo Iced Coco Latte.

900 sklepów stacjonarnych

Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe.

Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, m.in. nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.