Redkom Development: topowy najemca w parku handlowym Przystanek Karkonosze

4F, marka oferująca odzież codzienną, sportową oraz akcesoria dedykowane profesjonalnym sportowcom i amatorom, zapowiedziała otwarcie sklepu w parku handlowym Przystanek Karkonosze. Kompleks jest najnowszą inwestycją Redkom Development w Miłkowie, na przedmieściach Karpacza.

Redkom Development ma na celu wsparcie lokalnych przedsiębiorców i promowanie turystyki w regionie, stąd silny nacisk na obecność marek sportowych. Planowane otwarcie zapowiadane jest na II/III kwartał 2025 roku. Inwestycja przewiduje około 30 lokali handlowo-usługowych na powierzchni 16 000 m. W swojej ofercie park handlowy kładzie nacisk nie tylko na znane, sieciowe marki, ale także na wspieranie lokalnego biznesu, oferując małe lokale dla karkonoskich przedsiębiorców.

4F posiada ponad 200 sklepów monobrandowych oferujących wysokiej klasy odzież codzienną i sportową oraz akcesoria sportowe. Punkty sprzedaży są zlokalizowane w 42 krajach świata, w tym min. w Rumunii, Katarze, Wielkiej Brytanii, Niemczech, USA czy Australii.

Największa polska marka sportowa współpracuje z wieloma europejskimi komitetami olimpijskimi i paralimpijskimi, związkami sportowymi czy klubami sportowymi, ubierając profesjonalnych zawodników na największe sportowe imprezy świata. 4F ma również stale poszerzające się grono ambasadorów, do którego należą m.in. Robert i Anna Lewandowscy, Bartosz Zmarzlik czy Natalia Maliszewska.

Przystanek Karkonosze z 30 najemcami

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

„Park handlowy Przystanek Karkonosze będzie położony w wyjątkowo pięknym miejscu. Urok krajobrazu pobliskiego Karpacza musi mieć wpływ nie tylko na fasadę obiektu, ale również na ofertę. Olbrzymią wagę przykładamy do tego, aby umożliwić polskim markom oraz lokalnemu biznesowi wejście do naszego parku handlowego ze sprzedażą. Z jednej strony jest to forma wsparcia dla tych przedsiębiorców, którzy widzą swoją firmę w koncepcie zintegrowanej sprzedaży. Z drugiej strony lokalny sznyt jest czymś koniecznym dla inwestycji realizowanych poza głównymi metropoliami naszego kraju, szczególnie w miejscach, w których lokalna tradycja jest pielęgnowana od pokoleń. – Elżbieta Kutrasińska, Senior Leasing Manager, Redkom Development.

Świetna lokalizacja nowego parku handlowego, którą prowadzi do głównych kurortów turystycznych, znacząco przyczyni się do napływu mieszkańców okolicznych wsi i miasteczek oraz licznych turystów. Karpacz zyska na inwestycji realizowanej przez Grupę Redkom.

Przystanek Karkonosze zaprojektowany na ok. 30 lokali handlowo – usługowych, w tym sklepów z modą oraz restaurację drive-thru, oferować będzie także przestronny parking przeznaczony na 400 samochodów osobowych.

Agentem współpracującym przy komercjalizacji projektu jest firma doradcza Mallson Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

OTCF S.A – polska firma założona w 1995 roku przez Igora Klaję. Specjalizuje się
w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży codziennej, sportowej, obuwia oraz akcesoriów, dedykowanych profesjonalnym sportowcom i amatorom. Prowadzi sprzedaż w 42 krajach świata. Wiodącą marką w portfolio firmy jest 4F, oferująca wysokiej klasy odzież codzienną
i sportową oraz akcesoria sportowe. 4F współpracuje z wieloma europejskimi komitetami olimpijskimi i paralimpijskimi oraz związkami sportowymi. Od ponad 10 lat jest sponsorem m.in. Polskiego Związku Narciarskiego i Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Podczas dwóch ostatnich edycji Igrzysk Olimpijskich w Pekinie 2022 i Tokio 2020 stroje 4F nosiło łącznie 9 reprezentacji narodowych.

REDKOM Development – deweloper specjalizujący się w budowie dużych parków handlowych, zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Realizuje także projekty logistyczne i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim. W 2023 roku REDKOM Development oddał do użytku 27 tys. m kw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest ponad 60 tys. m kw.