Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Sieć Kodano Optyk rozwija się w Polsce w imponującym tempie, dlatego nie może jej zabraknąć
w nowo powstającym miejscu handlu, które z uwagi na swój potencjał „zawiruje” rynkiem obiektów
handlowych w Bielsku-Białej.
Nowy park handlowy powstający w miejscu Tesco wystartuje na koniec bieżącego roku oferując szeroki wybór produktów dostępnych w 30 sklepach i na powierzchni handlu 17 000 GLA.
Najemcą spożywczym w obiekcie będzie znany operator spożywczy Kaufland.
„Salon optyczny to w dzisiejszych czasach must-have każdego obiektu handlowego. Usługi tego
typu są poszukiwane przez klientów i zlokalizowanie ich w zintegrowanym miejscu handlu jest
olbrzymią wartością dodaną. Pamiętajmy, że punkty usługowe są kluczowe i powinny stanowić
ważny element najmu, szczególnie, że bezpośrednio wspierają lokalny biznes. Nowy park
handlowy w Bielsku-Białej będzie nowoczesnym i dużym obiektem, dlatego naszym celem jest jak
najszersza oferta najemców spełniająca oczekiwania klientów w podobnym lub takim samym
zakresie jak galerie handlowe’’ – mówi Elżbieta Kutrasińska, Senior Leasing Manager, Redkom
Development.
Kodano to polska sieć licząca blisko 100 salonów w kraju, znana z wysokiej jakości usług optycznych
i szerokiego wyboru opraw cenionych marek. To, co charakteryzuje markę, to atrakcyjne promocje
cenowe, własne marki i produkcja soczewek okularowych we własnym laboratorium. Na chwilę obecną Kodano utrzymuje najniższe ceny na rynku optycznym, dzięki czemu liczba zadowolonych klientów i świadomość marki rośnie niezwykle dynamicznie.
‘’Obecność w nowo budowanym parku w Bielsku Białej jest dla nas obowiązkowa – będzie to
wyjątkowy obiekt w skali całego regionu i nie tylko. Doceniamy to, że oprócz handlu, będzie mieć
dobrze rozwiniętą część usługową, dzięki czemu przyciągnie sporą część mieszkańców. Dla
Kodano nowością jest wprowadzenie systemu partnerskiego oraz programu poleceń, co znacząco wpływa na dynamikę ekspansji sieci. Dzięki temu Kodano obecne jest zarówno w dużych
miastach, jak i mniejszych miasteczkach, gdzie popyt na nasze produkty jest równie duży”.
Konrad Kuska, Manager ds. Franczyzy, Kodano Optyk.
Kodano Optyk poprzez franczyzę otwiera drzwi do zamkniętego dotąd biznesu optycznego dla osób z różnych środowisk zawodowych. Sieć podpisała już 12 nowych umów franczyzowych w pierwszym
kwartale 2024 roku, co dodatkowo podkreśla jej rosnącą popularność. Plany rozwoju zakładają
osiągnięcie liczby 300 salonów w przeciągu najbliższych kilku lat.
Agentem współpracującym przy komercjalizacji parku handlowego w Bielsku-Białej jest firma
doradcza Mallson Polska.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
REDKOM Development – deweloper specjalizujący się w realizacji dużych parków handlowych,
zarówno inwestycji typu greenfield, jak i brownfield, zgodnie z wymogami nowoczesnego handlu, przy współpracy ze znanymi i sprawdzonymi partnerami. Realizuje także projekty logistyczne
i mieszkaniowe. Firma działa na rynku polskim, rumuńskim i hiszpańskim. W 2023 roku Redkom
Development oddał do użytku 27 tys. m kw. parków handlowych w Polsce, a w realizacji obecnie jest
ponad 60 tys. m kw.