Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Grupa Muszkieterów: Intermarché z kolejnym sklepem w Zielonej Górze

16 maja br. otwarty został trzeci supermarket sieci Intermarché w Zielonej Górze. Nowa placówka mieści się przy ul. Makowej 14. Klienci mogą robić zakupy na ponad 1200 mkw. powierzchni. Powstał on w oparciu o nowoczesny koncept Intermarché – Power 2.0.

W ciągu trzech miesięcy sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła trzy nowe placówki w Zielonej Górze – przy ul. Makowej 14, przy ul. Batorego 81, otwartą 18 kwietnia br. oraz przy ul. Szosa Kisielińska 22, otwartą 7 marca br. Ich właścicielem jest Marcin Rusiniak. Wkrótce otworzy on też dwie przysklepowe stacje paliw.

Ponad 1200 mkw. powierzchni

Nowo otwarty sklep ma ponad 1200 mkw. powierzchni, a na jej terenie dostępne są 4 kasy tradycyjne i 3 samoobsługowe. Z okazji inauguracji, w supermarkecie na klientów czekały liczne atrakcje – od specjalnych rabatów, przez niespodzianki, aż po degustacje kulinarne. Przez cały dzień mogli oni również skosztować kawy marki własnej, Planteur de Tropique, serwowanej przez baristę.

Spójny z nowym konceptem

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Tak jak poprzednie dwa, punkty supermarket przy ul. Makowej jest zgodny z nowoczesnym konceptem Intermarché – Power 2.0. Zaprojektowano go w taki sposób, aby ścieżka zakupowa była jak najbardziej zoptymalizowana, a towary lepiej wyeksponowane. Produkty z kategorii świeże są zgrupowane w formę ryneczku. Zajmuje on połowę sali sprzedaży, podczas gdy pozostała część jest zaaranżowana zgodnie z tzw. „układem w grzebień.”

Lokalny przedsiębiorca

Za przywrócenie marki Intermarché do Zielonej Góry odpowiedzialny jest Marcin Rusiniak. Przedsiębiorca współpracuje obecnie m.in. z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami. Deklaruje, że na półkach sklepów Intermarché, które prowadzi, zawsze jest miejsce na regionalne, jakościowe wyroby.

„Uruchomienie trzech sklepów w tak krótkim czasie to ogromny sukces, który udało się osiągnąć tylko dzięki bliskiej współpracy wszystkich zaangażowanych. To owoc intensywnej pracy zarówno przedsiębiorców, dostawców, jak i pracowników wszystkich trzech supermarketów. Kadrę wszystkich punktów zatrudniamy już od marca, dzięki czemu udało nam się zbudować zaufanie i wspólnie podołać przygotowaniom oraz intensywnym pracom związanym z każdym otwarciem” – mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

„Zielona Góra to dla sieci Intermarché szczególne miejsce – to tutaj został otwarty nasz pierwszy supermarket w kraju, przez co niezwykle ważne było dla nas, aby tutaj powrócić. Ogromnie cieszy nas, że wszystkie trzy otwarte w tym roku sklepy znalazły się w rękach zaufanego przedsiębiorcy, który z wielkim zapałem je rozwija, i który z chęcią dociera do lokalnych klientów”– mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.

Grupa Muszkieterów w Polsce to 500 przedsiębiorców

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.