Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
16 maja br. otwarty został trzeci supermarket sieci Intermarché w Zielonej Górze. Nowa placówka mieści się przy ul. Makowej 14. Klienci mogą robić zakupy na ponad 1200 mkw. powierzchni. Powstał on w oparciu o nowoczesny koncept Intermarché – Power 2.0.
W ciągu trzech miesięcy sieć supermarketów spożywczych Intermarché otworzyła trzy nowe placówki w Zielonej Górze – przy ul. Makowej 14, przy ul. Batorego 81, otwartą 18 kwietnia br. oraz przy ul. Szosa Kisielińska 22, otwartą 7 marca br. Ich właścicielem jest Marcin Rusiniak. Wkrótce otworzy on też dwie przysklepowe stacje paliw.
Nowo otwarty sklep ma ponad 1200 mkw. powierzchni, a na jej terenie dostępne są 4 kasy tradycyjne i 3 samoobsługowe. Z okazji inauguracji, w supermarkecie na klientów czekały liczne atrakcje – od specjalnych rabatów, przez niespodzianki, aż po degustacje kulinarne. Przez cały dzień mogli oni również skosztować kawy marki własnej, Planteur de Tropique, serwowanej przez baristę.
Tak jak poprzednie dwa, punkty supermarket przy ul. Makowej jest zgodny z nowoczesnym konceptem Intermarché – Power 2.0. Zaprojektowano go w taki sposób, aby ścieżka zakupowa była jak najbardziej zoptymalizowana, a towary lepiej wyeksponowane. Produkty z kategorii świeże są zgrupowane w formę ryneczku. Zajmuje on połowę sali sprzedaży, podczas gdy pozostała część jest zaaranżowana zgodnie z tzw. „układem w grzebień.”
Za przywrócenie marki Intermarché do Zielonej Góry odpowiedzialny jest Marcin Rusiniak. Przedsiębiorca współpracuje obecnie m.in. z lokalnymi dostawcami, producentami żywności czy rolnikami. Deklaruje, że na półkach sklepów Intermarché, które prowadzi, zawsze jest miejsce na regionalne, jakościowe wyroby.
„Uruchomienie trzech sklepów w tak krótkim czasie to ogromny sukces, który udało się osiągnąć tylko dzięki bliskiej współpracy wszystkich zaangażowanych. To owoc intensywnej pracy zarówno przedsiębiorców, dostawców, jak i pracowników wszystkich trzech supermarketów. Kadrę wszystkich punktów zatrudniamy już od marca, dzięki czemu udało nam się zbudować zaufanie i wspólnie podołać przygotowaniom oraz intensywnym pracom związanym z każdym otwarciem” – mówi Marcin Rusiniak, właściciel sklepów Intermarché w Zielonej Górze.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Zielona Góra to dla sieci Intermarché szczególne miejsce – to tutaj został otwarty nasz pierwszy supermarket w kraju, przez co niezwykle ważne było dla nas, aby tutaj powrócić. Ogromnie cieszy nas, że wszystkie trzy otwarte w tym roku sklepy znalazły się w rękach zaufanego przedsiębiorcy, który z wielkim zapałem je rozwija, i który z chęcią dociera do lokalnych klientów”– mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Generalny Intermarché.
Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2023 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 10,3 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.