Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Xtreme rozwija sale zabaw dla dzieci, czyli Xtreme KiDS

Robert Wypych, menedżer z kilkunastoletnim stażem, wzmacnia struktury Xtreme Brands i będzie odpowiadał za rozwój Xtreme KiDS – sal zabaw dla dzieci, które wspierają aktywność fizyczną dzieci i ich rodziców. Projekt powstał w odpowiedzi na potrzebę przypominania, jak ważny jest ruch i wysiłek fizyczny w codziennym funkcjonowaniu człowieka od najmłodszych lat.

„Cieszy mnie możliwość współpracy z tak ambitną marką jak Xtreme. Jej potencjał potwierdza nie tylko imponująca liczba otwarć klubów Xtreme Fitness Gyms przez kolejnych franczyzobiorców, ale też podejmowanie się istotnych społecznie projektów dla dzieci w postaci Xteme Kids. Liczę, że moje wieloletnie doświadczenie przyczyni się do rozwoju konceptu na rynku polskim” – mówi Robert Wypych, Managing Director, Xtreme KiDS.

Projekt nabiera szczególnego znaczenia wobec zmiany stylu życia i ograniczenia aktywności fizycznej u dzieci. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Ministerstwa Edukacji i Nauki, 94 proc. dzieci posiada niewystarczający poziom kompetencji ruchowej, m.in. 57 proc. dzieci nie umie skakać przez skakankę . Z kolei problem nadwagi i otyłości dotyczy około 10 proc. małych dzieci (1-3 lata), 30 proc. dzieci w wieku wczesnoszkolnym i niemal 22 proc. młodzieży do 15 roku życia .

„Przyświecają nam takie wartości jak promocja ruchu oraz rozwoju poprzez aktywne spędzanie wolnego czasu. Chcemy jak największej grupie dzieci umożliwić zabawę w przyjaznej atmosferze oraz udział w takich aktywnościach jak np. karate, gimnastyka czy różnego rodzaju warsztaty. Koncept wymaga eksperckiego zaangażowania na najwyższym poziomie, dlatego szerokie doświadczenie Roberta to dla nas ważny atut – dodaje Łukasz Dojka, CEO Xtreme KiDS i Prezes Zarządu Xtreme Brands.

Robert Wypych w ostatnich latach zajmował kierownicze stanowiska, pracując dla marek takich jak ECCO, Guess, Pandora czy Vision Express. Z sukcesami zajmował się wprowadzaniem marek na nowe rynki, w tym rozwojem sprzedaży i rozwojem sieci handlowej działającej w modelu franczyzowym w regionie CEE, Kaukazu i Azji Centralnej. Uczestniczył także w rozwijaniu start-upu, w którym tworzył strategię rozwoju biznesu i organizacji, budował struktury i skalował sieć punktów sprzedaży.

Xtreme Fitness Gyms ma 66 klubów

Do Xtreme Brands należy sieć Xtreme Fitness Gyms. Xtreme Fitness Gyms to dynamicznie rozwijająca się sieć klubów fitness oparta na autorskim modelu franczyzowym. Jej założycielem i obecnie Prezesem Zarządu Xtreme Brands jest Łukasz Dojka, który swój pierwszy klub otworzył w Tarnowie w 2012 r. Funkcję CEO sieci sprawuje James Cotton. Obecnie sieć zrzesza pod swoim szyldem 66 obiektów. Sieć współpracuje z ponad 100 franczyzobiorcami. Jej celem jest otwarcie 227 rentownych klubów do końca 2027 r.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W misję Xtreme Fitness Gyms wpisuje się aktywizacja i integracja lokalnej społeczności oraz rozszerzanie świadomości na temat wpływu aktywności fizycznej na zdrowie oraz dobrostan psychiczny. Każdy obiekt dostarcza swoim klubowiczom nielimitowany dostęp do nowoczesnych stref, opiekę Instruktora Klubu, zajęcia fitness w cenie karnetu, aplikację na telefon i platformę treningową VOD, autorskie koncepty treningowe oraz sprzęt renomowanych światowych producentów. Wysoka jakość świadczonych usług zapewniła Xtreme Fitness wiele branżowych wyróżnień, w tym tytuł Dobra Marka 2023 przyznawany na podstawie badań konsumenckich prowadzonych przez Dział Badań i Analiz Rynku Grupy Media Press czy certyfikat członkowski Polskiej Organizacji Franczyzodawców.