Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Westfield Mokotów: Komputronik i Orange w nowej wersji

Westfield Mokotów wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów. Tym razem chce sprostać ich oczekiwaniom w zakresie nowych technologii. W galerii handlowej odświeżono wygląd salonów Komputronik i Orange. Otwarty został też nowy salon T-Mobile o powierzchni 240 mkw. Jest on poszerzony o pierwszą w Polsce strefę Magenta Experience Center.  

Dzisiaj, aby „być na czasie” trzeba uważnie obserwować świat nowych technologii. W ślad za tym podejściem, w Westfield Mokotów ponownie otwarto jeszcze nowocześniejsze salony Orange i Komputronik, a także unikatowe na skalę Polski centrum innowacji spod znaku T-Mobile.

– W Westfield Mokotów stawiamy na jak najlepszą ofertę, odpowiadającą zmieniającym się potrzebom klientów, a także na wyjątkowe doświadczenia. Nowo otwarte salony bez wątpienia spełniają oba te założenia. Z jednej strony z technologii korzysta dzisiaj w jakimś stopniu każdy z nas, więc trafiamy w potrzeby szerokiego grona odbiorców, a z drugiej, jak zawsze w Westfield Mokotów, idziemy o krok dalej i proponujemy klientom dużo więcej niż tylko sklepy. Mam tu na myśli unikatową w skali całego kraju przestrzeń przygotowaną przez T-Mobile, czyli Magenta Experience Center” – mówi Izabela Wójcik, dyrektorka centrum handlowego Westfield Mokotów – „Świat nowych technologii rozwija się bardzo szybko, a my chcemy wspierać naszych klientów w nawigowaniu po świecie technologicznych nowinek, oferując im jak najszerszy dostęp do najwyższej klasy sprzętu, ale także doradztwa i serwisu. Chcemy, aby klienci Westfield Mokotów czuli, że to u nas mogą zobaczyć i „dotknąć” te technologie, które stają się częścią naszego codziennego życia” – dodaje.

„Zielony salon” Orange

To koncept, który wyróżnia się m.in. poprzez promowanie produktów i usług będących częścią działań marki pod hasłem #OrangeGoesGreen. Zakłada on więcej widocznych informacji o działaniach Orange Polska dla klimatu i środowiska, odświeżony design i cyfrowe rozwiązania, które pozwalają ograniczyć zużycie papieru w salonie niemal do zera. W lokalu, klienci znajdą szeroką ofertę odnowionych smartfonów czy akcesoria wyprodukowane z plastiku z recyklingu, energooszczędne lub biodegradowalne. W zielonych salonach prezentowane są także wybrane modele smartfonów z wysoką oceną Eco-Rating. W systemie tym analizie podlega wpływ całego procesu produkcji, transportu, użytkowania i utylizacji urządzeń na środowisko naturalne. W salonie Orange klienci mają również do dyspozycji stanowisko gamingowe, na którym mogą przetestować komfort grania z wykorzystaniem światłowodu jakości Orange oraz akcesoria gamingowe dostępne w ofercie Orange. Już od czerwca Orange planuje rozszerzenie strefy innowacji w swoim salonie i zaprosi entuzjastów nowych technologii do testowania kolejnych innowacyjnych produktów – gogli VR oraz CyberDoga 2 Xiaomi.

Strefa Magenta Experience Center

Nowo otwarty Magenta Experience Center (MEC) T-Mobile to pełna inspiracji przestrzeń dla wszystkich – nie tylko dla entuzjastów technologii. Salon posiada aż 240 mkw. powierzchni, która pozwala zarówno na obejrzenie produktów, takich jak urządzenia mobilne, gamingowe, sprzęty domowe, jak i na ich przetestowanie. Znajduje się też największy phone wall w Polsce. Przygotowano także jedyną w swoim rodzaju strefę z dronami, drukarkę 3D, drukarkę do folii ochronnych na sprzęt czy gogle AR. W strefie Magenta DOM, oprócz typowo domowych sprzętów jak telewizory, dekodery czy routery 5G, klient można poczuć się jak we własnym centrum rozrywki, testując rozwiązania VR. Każdy z nich znajdzie tutaj coś dla siebie. Od studia podcastowego, w którym można nagrać własny program po miejsce do szukania inspiracji i edukacji. W MEC będą się odbywać cykliczne spotkania i wydarzenia edukacyjne, a także gamingowe.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Komputronik w nowej odsłonie

O najwyższej klasy sprzętach można sporo przeczytać, ale nic nie zastąpi profesjonalnego doradztwa. Nowa odsłona sklepu stacjonarnego Komputronik w Westfield Mokotów oferuje nie tylko szeroki wybór najnowszych komputerów, laptopów, smartfonów, akcesoriów komputerowych czy sprzętu audio-wideo, ale także wsparcie doświadczonych konsultantów, którzy pomogą przy testowaniu i doradzą przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie. Salon zapewnia też profesjonalne usługi serwisowe w zakresie naprawy i konserwacji sprzętu.

Zielony Salon Orange oraz T-Mobile z Magenta Experience Center znajdują się na poziomie 0, a sklep Komputronik zlokalizowany jest na poziomie +1.

Nowoczesne centrum handlowe

Westfield Mokotów to centrum handlowe się na warszawskim Służewcu. Na powierzchni trzech pięter Westfield Mokotów mieści się 235 sklepów i punktów usługowych, fitness klub, kino, restauracje i kawiarnie, oraz 2300 miejsc parkingowych.
Westfield Mokotów należy do grupy Unibail-Rodamco-Westfield, która jest operatorem 72 centrów handlowych w 12 krajach. Polska Rada Centrów Handlowych w 2022 i 2023 roku, przyznała centrom Unibail-Rodamco-Westfield nagrody w kategorii „Działania ESG obiektu”.