Mija 2 lata od wprowadzenia programu lojalnościowego Galerii Młociny zarządzanej przez EPP i Echo Investment. Nie tylko nagradza on klientów za zakupy, ale także dynamicznie reaguje na ich potrzeby i preferencje. Z okazji jubileuszu Galeria Młociny nagradza klientów za zakupy, zwracając „Złociny” za rejestrację paragonów w aplikacji. Z okazji jubileuszu program został odświeżony i wzbogacony o elementy grywalizacji.
Setki sklepów i lokali usługowych oraz dziesiątki kawiarni i restauracji zostało skupionych w jednym programie lojalnościowym. Głównym narzędziem programu lojalnościowego Galerii Młociny jest aplikacja mobilna „Młociny Kupujesz i Masz”, w której klienci mają możliwość rejestrowania zakupów poprzez skanowanie paragonów. Dzięki temu odwiedzający Galerię Młociny mogą wygodnie, w jednym miejscu zbierać punkty za zakupy w całym centrum handlowym, czyli ponad 200 sklepach i punktach usługowych oraz kilkudziesięciu kawiarniach i restauracjach. Klienci, którzy zgromadzą odpowiednią ilość „Złocin”, mogą wymienić je na nagrody rzeczowe lub karty podarunkowe.
„Oparliśmy program lojalnościowy na dwóch filarach. Pierwszym jest nasza aplikacja, która w prosty i intuicyjny sposób pozwala na rejestrowanie paragonów. Klienci otrzymują wtedy kilkuprocentowy zwrot w postaci „Złocin”. Następnie punkty mogą wymieniać na różne nagrody, począwszy od oferty gastronomicznej, przez książki i zabawki dla dzieci, aż po gadżety elektroniczne i zestawy LEGO. Drugi filar to crossmarketing i zaskakujące partnerstwa w ramach akcji prosale’owych, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Zabieraliśmy już naszych klientów do Suntago, Majalandu, na tor kartingowy czy do Hotelu Warszawianka. Nasze akcje funkcjonują w różnych mechanizmach – czasami odbywają się w aplikacji, niekiedy też tradycyjnie na miejscu, w specjalnym punkcie. Najczęściej wystarczy dokonać zakupów za określoną kwotę i zarejestrować paragon. Nasze flagowe hasło to: w Galerii Młociny klienci zyskują podwójnie” – mówi Artur Maćkowiak, Marketing Manager w Galerii Młociny.
Prawie półtora miliona zebranych punktów
Od początku istnienia programu lojalnościowego użytkownicy zgromadzili niemal 1,5 mln punktów i wykorzystali ok. 1 mln z nich. Najczęściej odbierane nagrody to Big Mac o wartości 16 oraz bilety 2D do Multikina o wartości 17 „Złocin”. Liczba odebranych nagród przekroczyła już 20,5 tys.
PARTNER PORTALU
Z najnowszego badania SW Research wynika, że 66,3 proc. młodych Polaków (13-29 lat) korzysta z programów lojalnościowych (Lojalność za punkty i rabaty – Pokolenie Z na zakupach, SW Research). To również jedna z najliczniejszych grup wiekowych spośród użytkowników programu Galerii Młociny. Prawie 15 proc. to osoby między 18 a 24 rż., natomiast ponad 27 proc. to klienci w wieku od 25 do 34 lat.
Nowości z okazji jubileuszu
Znaczącą rolę w nowoczesnych programach lojalnościowych odgrywa grywalizacja, która przekształca rutynowe zadania w angażującą rozgrywkę. „Fortunny skok” to nazwa gry, którą klienci niedawno mogli znaleźć w aplikacji lojalnościowej Galerii Młociny. Użytkownicy mieli wybór, o jaką nagrodę grać. Każda rozgrywka kosztowała 2 lub 5 punktów z programu lojalnościowego, w zależności od nagrody, a uzyskany wynik w grze kumulował się. W czasie trwania grywalizacji, od 22 kwietnia do 12 maja, użytkownicy poświęcili 4490 zgromadzonych wcześniej „Złocin”.
„Stale analizujemy trendy i szukamy nowych rozwiązań do naszego programu lojalnościowego. Z okazji 2. rocznicy odświeżyliśmy key visual. Teraz użytkownicy poczują zbliżające się lato także na ekranach swoich smartfonów. Ale to nie wszystko To, co obecnie najbardziej angażuje naszych klientów to gra w naszej lojalnościowej aplikacji. Grywalizacja o prostym mechanizmie gry zręcznościowej pozwala na rywalizację o cenne nagrody – smartwatch i hulajnogę elektryczną, a także karty podarunkowe” – podkreśla Artur Maćkowiak i dodaje. „Już rozpoczynamy prace nad kolejną edycją grywalizacji”.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Personalizacja i segmentacja
W obliczu rosnących oczekiwań klientów, nowoczesne programy lojalnościowe muszą oferować coraz więcej. Personalizacja i segmentacja stają się kluczowe, umożliwiając firmom dostarczanie spójnych doświadczeń klientom niezależnie od używanego kanału — czy to online, przez aplikację mobilną, czy w sklepach stacjonarnych. Takie podejście, wspierane przez zaawansowane wykorzystanie danych, pozwala na optymalizację oferty i tworzenie coraz skuteczniejszych kampanii marketingowych, które są ściśle dopasowane do preferencji klientów. Przykładem jest zastosowanie sztucznej inteligencji, która może automatyzować przepływ danych i umożliwiać personalizację oraz indywidualizację ofert jeszcze szybciej i skuteczniej.
„Sztuczna inteligencja to przyszłość zakupów, przede wszystkim w kontekście personalizacji ofert. Mamy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości nasi klienci będą mogli skorzystać z takich narzędzi w ramach naszej aplikacji lojalnościowej” – podsumowuje Artur Maćkowiak z Galerii Młociny.
Wyjątkowe miejsce na mapie handlowej Warszawy
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje 81 000 mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i punktów usługowych oraz ponad 30 kawiarni i punktów gastronomicznych. Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Strefa Spotkania i Dania to bogata oferta gastronomiczna obejmująca zarówno znane, sieciowe restauracje, jak i lokalne oraz unikatowe koncepty. Jej częścią jest Hala Hutnik – strefa gastronomiczno-rozrywkowa i klasyczny food court. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na warszawskie Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce. Ofertę Galerii Młociny uzupełniają wielosalowe kino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne i miejsca zabaw dla dzieci.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza zarządza nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiadała za proces deweloperski i najem.