Grupa Żabka znalazła się na 2. miejscu rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024. Ranking gromadzi 100 najbardziej lubianych miejsc pracy na świecie.
Ranking Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024 został opublikowany przez amerykański tygodnik Newsweek i został przygotowany przy współpracy z Best Practice Institute (BPI), firmą zajmującą się rozwojem przywództwa i badaniami porównawczymi. Ranking powstał w oparciu o wyniki badań satysfakcji ponad 2 milionów osób z firm zatrudniających od 30 do ponad 10 000 pracowników. Na liście wyróżniono firmy, które w centrum swojego modelu biznesowego stawiają szacunek, troskę i uznanie dla swoich pracowników, a w ten sposób zdobyły lojalność i szacunek osób, które dla nich pracują.
„Jestem dumny, że Grupa Żabka znalazła się na podium prestiżowego rankingu Top 100 Global Most Loved Workplaces 2024. Naszą organizację tworzą ludzie, którzy pragną zmieniać otaczającą rzeczywistość, a ich zaangażowanie odzwierciedla dziś wysoka pozycja rynkowa Grupy Żabka. Wspólnie, każdego dnia, budujemy środowisko pracy oparte na szacunku, współdziałaniu i dzieleniu się doświadczeniami, a dzięki temu możemy tworzyć innowacje na międzynarodową skalę. Wyróżnienie jest ukoronowaniem naszej 6-letniej współpracy z Instytutem Gallupa, dzięki której nasza organizacja stała się jednym z najlepszych miejsc pracy na świecie” – mówi Tomasz Suchański, CEO Grupy Żabka.
„W miarę ciągłych zmian, w miejscach pracy staje się bardziej oczywiste niż kiedykolwiek, że wspieranie współpracy, pozytywne nastawienie i dostosowywanie wartości mają kluczowe znaczenie. Firmy wyróżnione na liście Global Most Loved Workplaces 2024 naprawdę ucieleśniają te zasady. Pokazują nam, że promując szacunek i wyniki zorientowane na zespół, nie tylko tworzą świetne miejsca pracy, ale kształtują lepszą przyszłość dla wszystkich” – mówi Nancy Cooper, redaktor naczelna Newsweeka.
„Założyłem Most Loved Workplaces z inspiracji moją społecznością ludzi, którzy świadomie umieszczają miłość do swoich pracowników w centrum swojego modelu biznesowego” – powiedział Louis Carter, założyciel i dyrektor generalny BPI oraz psycholog społeczny i organizacyjny, lider myśli, przedsiębiorca i autor.
PARTNER PORTALU
Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności.