Marka Swatch dołączyła do grona najemców Złotych Tarasów. Otworzyła ona swój sklep na poziomie zero centrum handlowego, w którym klienci mogą zapoznać się z oferowanym asortymentem zegarków.
Marka Swatch zaprasza klientów do nowej, atrakcyjnej lokalizacji w Złotych Tarasach. Nowy salon przeniesie klientów do świata kolorowych przestrzeni i pozytywnych emocji, gdzie zaprojektowana w duchu marki przestrzeń zaprasza do zagłębienia się w nasze najnowsze kolekcje. Wisienką na torcie są modele Bioceramic Scuba Fifty Fathom.
Jest to kolejne odświeżenie lokalu marki Swatch w Warszawie, poprzednio został odremontowany jej salon w Westfield Mokotów.
Mechanizm kwarcowy, wodoszczelność, dokładność, szwajcarska jakość, szeroka gama wzorów i niska cena to cechy charakterystyczne dla marki SWATCH, która od lat z sukcesem podbija serca wielu miłośników zegarków.
Szwajcarska precyzja
PARTNER PORTALU
Firma SWATCH powstała w latach 80. w odpowiedzi na “Kryzys kwarcowy” w latach 70. Rozpoczęła ruch zegarków modowych, wprowadzając do sprzedaży niedrogie elektroniczne zegarki analogowe o jaskrawych i kolorowych wzorach. Ideą było, aby te zegarki były jednorazowego użytku.
SWATCH zmienił sposób postrzegania zegarka. Koncepcja „second watch” była zupełnie świeżym spojrzeniem. Wraz z przybyciem marki Swatch, zegarek przestał być tylko narzędziem do kontrolowania czasu. Stał się modnym dodatkiem oraz środkiem wyrazu. W ofercie Swatch znajduje się również biżuteria wykonana z wysokiej jakości materiałów, takich jak stal szlachetna, kryształ, ceramika czy skóra.
W sercu Warszawy
Złote Tarasy znajdują w centrum Warszawy, w sąsiedztwie Dworca Warszawa Centralna, Pałacu Kultury i Nauki i hotelu Intercontinental.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Klienci galerii mogą wybierać spośród ponad 200 sklepów, 40 restauracji oraz 8 sal Multikina. Najemcami obiektu są: Van Graaf, Zara, H&M, Empik, Reserved, Victoria’s Secret, Sephora, Bershka, Massimo Dutti, Pull&Bear, Cropp, Sinsay, House, Media Markt i Calypso.
Obiekt ma 66 tys. mkw. powierzchni handlowej. oraz parking na nieco ponad 1,5 miejsc